Қостанайлық операторларға 1414 нөміріне келіп түскен қоңыраулар саны артып келеді

Қостанайлық операторларға 1414 нөміріне келіп түскен қоңыраулар саны артып келеді

Қостанайлық операторларға 1414 нөміріне келіп түскен қоңыраулар саны артып келеді


"Азаматтарға арналған үкімет" Қостанай call-орталығының операторлары ай сайын 80 000 астам қоңырау қабылдайды. Орташа алғанда, бір адамға күн сайын 130 өтініштен келеді.


"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы өз қызметкерлерінің жұмыс сапасы мен тиімділігін арттыру жұмыстарын жалғастыруда. Бірыңғай байланыс орталығының қызметкерлерін ынталандыру үшін, Мемлекеттік корпорация Бірыңғай байланыс орталығының 1414 бөлімдері операторларының еңбегіне ақы төлеудің кесімді-сыйлықақылы схемасы бойынша пилоттық жобаны іске қосты.


Оған, Нұр-сұлтан, Ақмола, Қызылорда, Қостанай және Солтүстік Қазақстан облыстарындағы call-орталық бөлімдерінің қызметкерлері қатысады. Жаңа жүйе бойынша пилоттық жобаға қатысушылар өз жұмыстарының сапасына байланысты көбірек табыс табуға мүмкіндік алды. Сонымен қатар, оларда орташа күндік көрсеткішті орындау кезінде алатын ең төменгі жалақы бар – күніне 90 қоңырау. Орташа көрсеткіштен жоғары әрбір келесі қоңырау үшін, қосымша төлем алынады.


"Жаңа жүйе бойынша ең жоғарғы жалақы мөлшері салық шегерілгенге дейін 170 мың теңгені құрайды. Біз жаңа жүйенің алғашқы нәтижелерін көріп отырмыз – "пилотқа" қатысатын операторлардың орташа еңбек өнімділігі 114% - ға өсті. Егер бұрын бір оператор 60 — қа жуық қоңырау қабылдайтын болса, мен орташа көрсеткішті айтамын, қазір-кем дегенде күніне, 130 қоңырау қабылдайды. Пилоттық жоба әлі де жалғасуда, - деді "Азаматтарға арналған үкімет" МК" КЕАҚ Қостанай облысы бойынша филиалының ББО бөлімшесінің басшысы Динара Жакенова. -Халыққа қызмет көрсету орталықтары және egov.kz электрондық портал арқылы мемлекеттік қызметтерді алу мәселелері бойынша, ай сайын 1414 байланыс орталығына 1,5 миллион қоңырау келіп түседі. Егер, жергілікті көрсеткіштер туралы айтатын болсақ, онда тамызда, мысалы, Қостанай байланыс орталығының операторлары 69 863 қоңырау, қыркүйекте — 86 390, қазанда — 81070 қабылдады. Ең танымал сұрақтар: ХҚКО жұмыс кестесі, кезекті брондау, вакцинация паспорты, ЭЦҚ алу, азаматтарды құжаттандыру, жүргізуші куәлігін рәсімдеу. Сондай-ақ, электрондық үкімет порталы арқылы мемлекеттік қызметтерді алу бойынша, көптеген мәселелер бар. Біз egov.kz қадамдық түрде анықтамалар мен құжаттарды алу алгоритмдерін айтамыз".


1 шілдеден бастап 1414 байланыс орталығы әлеуметтік-еңбек саласы бойынша, қоңыраулар қабылдайды. Бұрын осы мәселелер бойынша, 1411 қысқа нөміріне хабарласу қажет болатын.