Мемлекеттік қызмет көрсету саласы өзінің табиғаты бойынша сыбайлас жемқорлыққа неғұрлым бейім мемлекеттік аппарат қызметінің бағыттарының бірі ретінде әрекет етеді. Дәл осы жерде мемлекеттік қызметшілердің қызмет тұтынушылармен – қарапайым азаматтармен, кәсіпкерлермен және басқалармен тікелей өзара іс-қимылы жүреді. Өз кезегінде, мемлекеттік қызметтер мемлекеттік органдарға монополиялық тәуелді тауарлар ретінде қарастырылады. Демек, мемлекеттік қызмет көрсету саласы қандай да бір дәрежеде сыбайлас жемқорлық әрекеттерін жасау қаупімен бірге жүреді.
Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы сыбайлас жемқорлық мәселесін шешу, оны тудыратын себептер мен жағдайларды жою әрқашан Мемлекеттік басқарудың жүргізіліп жатқан реформаларының мәні болды.
Кез келген адам барлық қажетті ақпаратқа қол жеткізді, мысалы, белгілі бір операция үшін қажетті құжаттар тізімі, мемлекеттік баж мөлшері немесе қажетті мемлекеттік органның байланыс деректері. Бұл өз кезегінде халықтың хабардарлығын арттырды, бұл бірінші кезеңде қажетті ақпаратты алу үшін инстанцияларды аралауға кететін уақытты қысқартты.
Мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру Қазақстанда жүргізіліп жатқан реформалардың маңызды нүктесі болып табылады, өйткені азаматтар елдің даму барысын негізінен сапалы білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау, тұрғын үй және басқа да тұрмыстық факторлар призмасы арқылы бағалайды. Негізгі Мемлекеттік қызметтерді жақсарту азаматтарға әл-ауқат сезімін және жақсы өмірді қабылдауды қамтамасыз етеді. Мемлекеттік қызметтердің сапасын арттырудың маңызды аспектілерінің бірі-көптеген артықшылықтар ұсынатын электрондық үкіметті пайдалану.
Қазақстанда электрондық үкіметті енгізудің арқасында мемлекеттік қызметшілер мен қызметтерді тұтынушылар арасындағы жеке қарым-қатынасты болдырмау арқылы кең таралған сыбайлас жемқорлық ішінара азаяды. Азаматтар азаматтарға әртүрлі күрделі бюрократиялық талаптары бар көптеген мемлекеттік құрылымдармен құжаттар мен анықтамалар алмасудан аулақ болуға мүмкіндік беретін жедел, тиімді және үнемді қызметтерді байқайды. Электрондық үкіметтің дамуы пайдаланушылардың жеке деректерін пайдалана отырып, жаңа композиттік Мемлекеттік қызметтерді ашады.