Меню

Страницы

Статья

Сұрақ – жауап

Сұрақ: Шетел валютасында алынған табыстан есептелетін ЖТС бойынша қайта есептеу теңгеге қандай бағаммен жүргізіледі?

Жауап: Салық кодексінің 405-бабының 3-тармағына сәйкес, жеке тұлға дербес салық салатын шетел валютасында алынуға тиіс (алынған) табыс табыс алынған күнтізбелік жылдағы валютаның орташа арифметикалық ресми бағамын қолдана отырып, Қазақстан Республикасының ұлттық валютасына қайта есептеледі.

Сонымен қатар, Салық кодексінің 21-бабы 3) тармақшасына сәйкес, ресми валюталық бағам – Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі туралы» Заңына сәйкес Ұлттық Банк айқындайтын Қазақстан Республикасының ұлттық валютасының шетел валюталарына қатысты ресми бағамы болып табылады.

Дата публикации
15 мая 2026
Дата обновления
15 мая 2026
Тип
Жиі қойылатын сұрақтар бойынша өтініштер

Сейчас читают

Мерзімді БАҚ
09 октября 2026
Алкоголь өнімдерін сақтау және өткізуге лицензиясы туралы. Кәсіпкерлер нені білуі керек?
Мерзімді БАҚ
08 октября 2026
ҚР Салық кодексіне 01.01.2026 ж. Жеке табыс салығы және Әлеуметтік салық бойынша енгізілген негізгі өзгерістер
Жиі қойылатын сұрақтарға жауаптар
06 октября 2026
Сұрақ-жауап

Социальные медиа

Меню подвал

Экран дикторы
Құпиялылық саясаты
Терминдер мен қысқартулар
Ашық деректердің интернет-порталында ақпаратты орналастыру қағидалары
Жасанды интеллектті дамытудың 2024 – 2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы
ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметі
Өмірлік жағдайлар
ҚР Премьер-Министрінің сайты
Цифрлық трансформация тұжырымдамасы
ҚР Мемлекеттік рәміздері