«Keden»ақпараттық жүйесінде, кедендік реттеу саласындағы мемлекеттік қызметтерге өтініштерді беру жаңа функционалының еңгізілуі

«Keden»ақпараттық жүйесінде, кедендік реттеу саласындағы мемлекеттік қызметтерге өтініштерді беру жаңа функционалының еңгізілуі

«Keden» кедендік ақпараттық жүйесін кезең-кезеңімен енгізу жөніндегі жұмыстарды жалғастыру шеңберінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті кеден саласындағы мынадай мемлекеттік қызметтерді көрсету, атап айтқанда тізілімдерге енгізу жөніндегі функционалды пайдалануға енгізеді:



• Кеден қоймаларының иелері

• Еркін қоймалардың иелері

• Өз тауарларын сақтау қоймаларының иелері

• Уақытша сақтау қоймаларының иелері

• Бажсыз сауда дүкендері

• Кедендік өкілдер

• Кедендік тасымалдаушылар.



2025 жылғы 10 ақпаннан бастап аталған мемлекеттік қызметтерді көрсетуге өтініштерді беру және өңдеу «Keden» АЖ жүзегеде асырылатын болады.

Ағымдағы жылдың 7 ақпанында сағат 18:30-да «Экспорттық-импорттық операциялар бойынша Бірыңғай терезе» ақпараттық жүйесінде кедендік реттеу саласында аталған мемлекеттік қызметтер бойынша өтініштерді қабылдау тоқтатылатынын атап өтеміз.

Өтінішті толтыру тәртібі, сондай-ақ жүйеде тіркеу бойынша нұсқаулықтар порталдағы басты бетте орналастырылған https://keden.kgd.gov.kz, сондай-ақ жеке телеграм чаттары жасалған:

https://t.me/kedenkgdgovkz/26371 – кеден өкілдері үшін

https://t.me/kedenkgdgovkz/26372 – уақытша сақтау орындарының иелері үшін

https://t.me/kedenkgdgovkz/26374 – бажсыз сауда дүкендері үшін

https://t.me/kedenkgdgovkz/26373 – кедендік тасымалдаушылар үшін.

Өтініштердің мәртебесі туралы хабарламалар алу мүмкіндігі үшін қолданыстағы ұялы телефон нөмірлерін және электрондық пошта мекен-жайларын тіркеу кезінде көрсету қажеттілігіне назар аударамыз.

Қосымша ақпарат пен кеңес алу үшін Қолдау қызметіне хабарласыңыз:

 +7 7172 73 55 19

 +7 705 956 53 89

 e-mail: keden_support@kgd.minfin.gov.kz.

 Telegram арнасы: https://t.me/kedenkgdgovkz.