Қарағанды облысының оқушылары компьютерлік ойындар жасауды үйренді

Қарағанды облысының оқушылары компьютерлік ойындар жасауды үйренді

Қарағанды облысының оқушылары inDrive – BeginIT компаниясының әлеуметтік-білім беру жобасы бойынша ұйымдастырылған GameFestBeginІТ атты ІТ-фестиваліне қатысты. Олар gamedev-индустриясымен танысып, digital және IT-де одан әрі дамуға мотивация алды.

Іс-шара Астанада, Орталық Азиядағы ең ірі IT-стартаптар технопаркі Astana HUB аумағында өтті.

– Фестивальге Қазақстанның 14 ауылдық аймағынан 38 оқушы қатысты, олардың ішінде Қарағанды облысынан 20 оқушы. Қарағанды облысының білім беруді дамыту оқу-әдістемелік орталығының және iQanat білім беру қорының қызметкерлері жобаға мектептер мен балаларды іздеумен және іріктеумен айналысты. Олардың қатарында Нұра кентінен алты бала, Осакаров кентінен төрт бала, Шет ауданынан тағы алты бала және Ақтоғай ауданы мен «Таңшолпан» балалар үйінен екі оқушы болды, – дейді Қарағанды облысының білім беруді дамыту ОӘО директорының орынбасары Есбол Аринов. – Олар іріктеу кезеңінің нәтижелері бойынша үздік атанды. Іс-шара ауыл оқушыларын компьютерлік және мобильді ойындар құру призмасы арқылы бағдарламалауды үйренуге ынталандыруға, сондай-ақ оларды Қазақстанның IT-саласымен таныстыруға мүмкіндік берді.

Фестиваль спикерлері ретінде жетекші компаниялар – Lerna, Mytona, BigDreamLab өкілдері сөз сөйледі.

Қатысушылар үшін Назарбаев Университетіне экскурсия, сондай-ақ шеберлік сабақтары мен бизнес-ойындар, дәрістер мен интерактивтер өткізілді. Педагогтарға арнайы қарқындылық аясында информатиканы оқытудың инновациялық әдістері ұсынылды.

– Қазіргі әлемде ІТ саласы және бағдарламалау бағытындағы мамандар үлкен сұранысқа ие, – дейді Шет ауданы Ж.Ақылбаев атындағы мектептің 9-сынып оқушысы Шәкір Нұрасыл. – Мен осындай іс-шараға қатысқаныма өте қуаныштымын және іріктеу кезеңінен өтуге көмектескен мұғалімдеріме алғысымды білдіремін. Біз көптеген жаңа білім мен керемет әсер алдық және өз идеяларымызды жүзеге асыруды асыға күтеміз.

Gamedev – әзірлеу мен дизайннан бастап нарыққа шығаруға дейінгі ойын құру процесі. Бұл ұялы телефондарға, консольдерге, компьютерлерге немесе басқа гаджеттерге арналған ойындар болуы мүмкін. Бүгінгі таңда бұл ең жылдам дамып келе жатқан және тиімді салалардың бірі.