Бас көлік прокуратурасы авиакомпанияның кінәсінен рейстердің күші жойылған немесе кешіктірілген кезде жолаушылардың құқықтары туралы түсіндіреді.
Қолданыстағы заңнамада ("Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" ҚР Заңының 86-бабы) авиакомпанияның жолаушылар алдындағы бірқатар міндеттемелері белгіленген.
Осылайша, тасымалдаушының кінәсінен рейс 2 сағаттан артық тоқтатылған немесе кідіртілген жағдайда жолаушыларға салқын сусындар, 4 сағаттан артық (күндізгі уақытта әр 6 сағат сайын және түнгі уақытта 8 сағат сайын) ыстық тамақ, ана мен бала бөлмесі (7 жасқа дейін), қонақ үй мен көлік (күндізгі уақытта 8 сағаттан артық және түнгі уақытта 6 сағаттан артық) беріледі.
Сондай-ақ, жолаушыға рейстің кешіктірілуінің әрбір сағаты үшін билет құнының 3% мөлшерінде (кідіріс болған ұшу учаскесі), бірақ билет құнынан аспайтын айыппұл төлеу көзделген.
Мысалы, авиабилеттің құны 35 000 теңге болса, рейсті кешіктірген әрбір сағат үшін айыппұл мөлшері 1 050 теңгені құрайды.
Айыппұл сомасын алу үшін жолаушы тиісті авиакомпанияға жүгінуі керек.
Авиакомпания міндеттемелерін орындамағаны үшін Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексінің 567-бабында әкімшілік жауапкершілік көзделген.
Мұндай фактілер бойынша хаттамаларды азаматтық авиация комитеті жасайды.
Бас көлік прокуратурасы