«Малыбай ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің
2024 жылы мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметі туралы есебі
«Малыбай ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің көрсетілетін мемлекеттік қызметтер бойынша негізгі бағыттары:
қызметтерді алуы кезінде оларға қажетті жағдайлар жасайды;
тәртібі туралы қолжетімді нысанда толық және анық ақпарат ұсынады;
біліктілігін арттырады;
мүдделерінің бұзылуына қарсы шаралар қабылдайды;
1) Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер:
«Малыбай ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, мекен-жайы: 040445, Малыбай ауылы, Розбакиев көшесі № 39а, Еңбекшіқазақ ауданы Алматы облысы.
2) 2024 жылы көрсетілген мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат:
«Малыбай ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің 4 түрін көрсетеді, олар:
1) Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру;
2)Сауда-саттықты (аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу;
3) Жер учаскесін жекеменшікке ақысын бірден төлеп не бөліп төлеуге сату;
4) Жер телімін алу үшін кезекке қою.
2024 жылы көрсетілген мемлекеттік қызметтердің жалпы саны – 38 қызметті құрайды.
1) Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру – 0;
2) Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу – 9;
3) Жер учаскесін жекеменшікке ақысын бірден төлеп не бөліп төлеуге сату – 0;
4) Жер учаскесін алу үшін кезекке қою – 29;
- тегін негізде көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны-38, ақылы негізде – жоқ.
қызмет көрсету бұрышы арқылы көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны – 855
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер
Округ әкімі аппаратының ғимаратында мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпараттарға қол жеткізу көздері мен мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараты бар стенд ілінген сондай-ақ, көрсетілетін қызметті алушылар мемлекеттік қызметтерді көрсетуге жауапты тұлғаларды тағайындау туралы бұйрықтармен таныса алады. Әкімшілік ғимаратының 1-ші қабатында жеке кабинет дайындалды. Сол кабинетте электрондық үкімет порталына жүгіну мүмкіндігі бар «өзіне – өзі қызмет көрсету бұрышы» жасалынды. Жабдықтау жұмыстары жүргізілді. Нашар көретін адамдарға Брайль қаріпі, диспенсер, мүмкіндігі шектеулі азаматтарға арналған шақыру түймесі, көліктеріне тұрақ бар.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар)
Халықты мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттандыру мақсатында, тұрғындар арасында мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша жәрмеңкелер, презентациялар, семинарлар, дөңгелек үстелдер, Egov-Электрондық үкіметтің веб-порталы арқылы қызмет көрсету және оқыту бойынша акциялар өткізілді. Сондай-ақ, аудандық «Еңбекшіқазақ» газетінде, аудан әкімінің веб-сайтында және әлеуметтік желілерде мемлекеттік қызмет көрсету туралы мақалалар жариялануда.
Есепті кезеңде мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша жүргізілген түсіндіру іс – шараларының саны-4. Халықты мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша түсіндіру іс – шараларымен қамтылғандар саны-2206 адам.
Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыру мақсатында және нормативтік-құқықтық актілердегі және мемлекеттік қызметтер тізіліміндегі өзгерістермен таныстыру үшін семинарлар өткізіледі.
2024 жылдың кезеңінде мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардан шағымдар түскен жоқ.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2025 жылға келесі іс шаралар жоспарланған:
шаралар қабылдау;
іс-шараларын жүргізу;
стандарттарды ресми интернет-ресурста уақтылы орналастыру, Еңбекшіқазақ аудандық газетінде және Instagram әлеуметтік желісіндегі парақшасында мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы мақалаларды жариялау;
арттыру;