ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінде (бұдан әрі – Еңбекмині) өткен Мемлекет басшысының тапсырмаларын орындау жөніндегі республикалық кеңес барысында атаулы әлеуметтік көмек көрсетудің жаңа тәсілдері (бұдан әрі – АӘК) айтылып, талқыланды.
Естеріңізге сала кетейік, Мемлекет басшысы азаматтардың шығыстарын ескере отырып, атаулы әлеуметтік көмек көрсету тәсілдерін қайта қарау міндетін қойды. Осыған байланысты Отбасының цифрлық картасы мен мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдардың жүйелерімен интеграцияларды пайдалана отырып, әлеуметтік көмек көрсетуді трансформациялау күтілуде.
Бұл мәселе бойынша Еңбекмині Әлеуметтік көмек департаментінің басшысы Айнұр Әбдірахманова баяндама жасады.
Ол қазіргі уақытта Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп АӘК тағайындауға үміткер қазақстандықтардың негізгі шығыстарын есепке алу және верификациялау тетігін пысықтап жатқанын хабарлады. Жылжымалы немесе жылжымайтын мүлікті сатып алуға, оқу ақысы мен қосымша білім алуға, демалыс пен ойын-сауыққа, сауықтыруға, жиһаз, тұрмыстық техника заттарын сатып алуға, кредиттерді өтеуге және т.б. шығыстардың түрлерін қарастыру жоспарлануда.
«Ұсынылып отырған алгоритм АӘК тағайындауға өтініш берген азаматтарға олардың кірістері мен шығыстарын тексеруге келісім алу үшін SMS-хабарлама жіберуді көздейді. Бұл банктік құпияны ашу және үшінші тұлғаларға ақпаратқа қол жеткізуге қатысты емес. Тексерулер ақпараттық жүйелерді интеграциялау есебінен автоматты түрде жүргізілетін болады», – деді Айнұр Әбдірахманова.
Сондай-ақ, АӘК тағайындау тетігіндегі алдағы өзгерістер шын мәнінде мұқтаж азаматтарды анықтауға және оларға мемлекет тарапынан нысаналы қолдауды қамтамасыз етуге мүмкіндік беретіні атап өтілді.
Бұған дейін хабарланғандай, 2024 жылғы 1 тамыздағы жағдай бойынша 70,2 мың отбасындағы 372 мыңға жуық азаматқа атаулы әлеуметтік көмек көрсетілді. Биыл бұл мақсаттарға бюджеттен 60,5 млрд теңге қарастырылған.
Еңбек мобильділігі мен Мансап орталықтары қызметкерлерінің еңбегіне ақы төлеу олардың жұмыс тиімділігіне байланысты болады – негізгі көрсеткіш жұмыс іздеушілерді жұмысқа орналастыру және олар үшін жұмыс берушілердің зейнетақы жарналарын аудару болады. Бұл туралы Мемлекет басшысының тапсырмаларын орындау жөніндегі республикалық кеңесте ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Жұмыспен қамту департаментінің директоры Асқар Ниязов мәлімдеді.
Қазақстандық жұмыспен қамту орталықтарын трансформациялау 2023 жылдың 1 шілдесінде жүргізілді. Бүгінгі күнде жергілікті ерекшеліктерді ескере отырып, өңірлік жұмыспен қамту саясатын іске асыру мақсатында және ел бойынша ұлттық еңбек нарығының көрсеткіштерімен ұштастыра отырып, 221 филиалмен 20 еңбек ұтқырлығы орталығы құрылды – карьерлік орталықтар аудандар мен қалаларда жұмыс істейді.
«Келесі кезең – мемлекеттік жұмыспен қамту органдары қызметкерлеріне еңбекақы төлеудің жаңа қағидаттарын енгізу.
Осы жылдың ақпан айында Мемлекет басшысы жұмыспен қамту орталықтарын қайта құруды уақтылы аяқтауды тапсырды. Ол «Еңбек мобильділігі орталықтарының қызметкерлеріне еңбекақы төлеу нәтижесі бойынша, яғни әрбір жұмысқа орналасқандар үшін жүзеге асырылуы тиіс» деді. Осы мақсатқа жету үшін еңбекақы төлеудің жаңа тәсілдері әзірленді, олар жүргізіліп жатқан жұмыстың тиімділігіне қосымша ынталандыру және кепілгер болуға тиіс», – деді Асқар Ниязов.
Ол жаңа форматқа сәйкес мансап орталықтары қызметкерлерінің жалақысы екі бөліктен тұрады – базалық және тарифтік. Біріншісі азаматтардың кәсіпкерлік бастамасына жәрдемдесу, бос орындар жәрмеңкелерін ұйымдастыру және т. б. сияқты білімі, жұмыс өтілі, ағымдағы жұмысты жүргізу негізінде қалыптастырылады.
Өз кезегінде тарифтік бөлім жұмысқа орналастырылған ізденушілер санынан қалыптастырылатын болады – олардың әрқайсысы үшін тікелей жұмысқа орналастырылған күннен бастап 6 ай ішінде жалақыға белгілі бір ай сайынғы үстемеақы есептелетін болады. Жұмыс берушілерден жұмысқа орналастырылған міндетті зейнетақы төлемдерін төлеу фактісі индикатор болады. Бұл ретте қосымша ақы төлеу деңгейіне жұмыс іздеушінің біліктілік деңгейі мен жұмысқа орналасу түрі (уақытша немесе тұрақты жұмыс орны), сондай-ақ басқа да факторлар әсер етеді.
«Жаңа тәсілдерді қолдана отырып жалақы төлеу 2024 жылғы 1 шілдеден бастап пилоттық режимде іске асырылуда. Апробация өңірлері ретінде Батыс Қазақстан, Қостанай және Түркістан облыстарын таңдалды. Алдағы уақытта жоба өзінің тиімділігін дәлелдеген кезде ол бүкіл Қазақстанға масштабталатын болады», – деді Асқар Ниязов.
Сондай-ақ, ол Қазақстанның бірқатар өңірлерінде «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕАҚ арқылы әлеуметтік жұмыс орындарына қатысушылардың еңбегіне ақы төлеуді енгізу бойынша жұмыс жүргізіліп жатқанын айтты, бұл осы процестердің толық ашықтығын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
2024 жылғы 1 қыркүйектен бастап ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі жанынан Мемлекеттік еңбек инспекциясы комитеті жұмыс істей бастайды. Бұл туралы Мемлекет басшысының тапсырмаларын орындау жөніндегі республикалық кеңесте Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау бірінші вице-министрі Ақмәди Сарбасов мәлімдеді. Ол сондай-ақ еңбекті қорғауды басқарудың ұлттық жүйесін жаңғырту бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстар туралы айтты.
Сөз басында Ақмәди Сарбасов еңбек қатынастары мәселелері ерекше бақылауда екенін атап өтті. Мониторинг Еңбек тәуекелдерінің цифрлық картасы арқылы жүзеге асырылады.
Вице-министр сондай-ақ жұмыскерлердің құқықтарының сақталуына мемлекеттік бақылауды күшейту туралы айтты – биыл жұмыс берушілерді тексеру 7% - ға өсті.
Сонымен қатар, ол лайықты еңбек жағдайларын қамтамасыз ету, оның ішінде бұзушылықтарды анықтау және жою, жалақы бойынша берешекті және өндірістік жарақаттану деңгейін төмендетуге бағытталған шаралар бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстар туралы хабарлады.
Вице-министр еңбекті қорғауды басқарудың ұлттық жүйесін жаңғырту бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстарға егжей-тегжейлі тоқталды.
«Қазақстанда цифрлық шешімдер мен негізгі бизнес-процестерді автоматтандыруды қоса алғанда, қауіпсіз және салауатты жұмыс ортасын қамтамасыз ету бойынша жүйелі шаралар іске асырылуда. 2025 жылдан бастап кәсіби тәуекелдерді интегралды бағалау рәсіміне толық ауқымды көшу және цифрлық құралдар мен аспаптарды қолдануға баса назар аудара отырып, арнайы ұйымдарға қойылатын талаптарды күшейту жоспарлануда.
Жеке қорғаныс құралдарын таңдаудың және әлеуметтік кепілдіктер берудің тәуекелге бағдарланған және проактивті тетіктері енгізілетін болады. Үш тараптың – мемлекеттің, жұмыс берушінің және жұмыскердің еңбек жағдайларын жақсартуға тартылуын қамтамасыз етуге бағытталған шаралар кешені қабылданатын болады, бұл жұмыс күшінің сапасын арттыруға және еңбек ресурстарын үнемдеуге оң әсер етеді», – деді Ақмәди Сарбасов.
Ол сондай-ақ штат кестесін ауыстыру мен еңбек және ұжымдық шарттарды электрондық форматқа жасасу, «Кәсіподақтардың автоматтандырылған жұмыс орны» ақпараттық модулін енгізу арқылы еңбек қатынастарын декларациялау бойынша қабылданып жатқан шаралар туралы айтып берді.
Қорытындылай келе, Ақмәди Сарбасов 2024 жылғы 6 тамызда ҚР Үкіметінің Мемлекеттік еңбек инспекциясы комитетін (бұдан әрі – Комитет) және оның аумақтық департаменттерін құру туралы қаулысы қабылданғанын баяндады.
«Комитет пен оның аумақтық департаменттерін құру, штаттарды жасақтау жұмыстары тамыз айында аяқталады. 1 қыркүйектен бастап мемлекеттік еңбек инспекторлары штаттық режимде жұмыс істейді. Тамыз айының соңына дейін Комитет пен жергілікті атқарушы органдар барлық қажетті заңдық және техникалық рәсімдерді аяқтайтын болады.
Бұл еңбек заңнамасының сақталуына және жұмыскерлердің еңбек құқықтарын қорғауға мемлекеттік бақылауды күшейтуге мүмкіндік береді», – деп түйіндеді өз сөзін вице-министр.
2024 жылғы 1 тамыздағы жағдай бойынша жастар практикасы бойынша 14,7 мың адам жұмысқа орналастырылды. 2024 жылы осы бағытта барлығы 40 мың жас қазақстандықты жұмысқа орналастыру жоспарлануда.
Жастар практикасы бойынша жұмысқа орналасқандардың ең көп саны Түркістан – 2,9 мың адам, Жамбыл – 1,6 мың адам, Қызылорда – 1,1 мың адам облыстарында және Шымкент қаласында – 1,2 мың адам.
Жастар практикасына қатысатын әйелдердің үлесі 63,3% немесе 9,3 мың адамды, ауыл тұрғындарының үлесі – 8,6 мың адамды немесе 58,1%-ды құрайды.
Алған кәсібі (мамандығы) бойынша бастапқы жұмыс тәжірибесін алу мақсатында білім беру ұйымдарының 35 жастан аспаған жұмыссыз түлектері жастар практикасына қатыса алады. Жастар практикасына қатысу үшін мансап орталығына өтініш беру қажет.
Жұмыс беруші жастар практикасына қатысушыларға кәсіби білім мен жұмыс тәжірибесін беру үшін тәлімгерді бекітеді.
Республика бойынша орташа жалақы мөлшері 109,5 мың теңгені, Ақтөбе облысында ең жоғары көрсеткіш – 120,9 мың теңгені құрады.
Жастар практикасын қаржыландыруды Еңбек мобилділігі орталығы «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы ай сайынғы жалақы төлеу арқылы жүзеге асырады. Төлем екінші деңгейдегі банктерде ашылған қатысушылардың ағымдағы (карточкалық) шоттарына ақша қаражатын аудару жолымен жұмыс беруші ұсынған мәліметтер негізінде жүргізіледі.
Жастар практикасы арқылы жұмысқа орналастырылғандар арасында ең көп сұранысқа ие мамандықтар: мейіргер – 1 084 адам, заңгер – 767 адам, тәрбиеші – 558 адам, бастауыш сынып мұғалімі – 541, бағдарламашы – 524 адам.
Жастар практикасына қатысқан қазақстандықтар мемлекеттік қолдаудың бұл шарасы туралы оң пікірде. Солардың бірі Дана Ахметова, ол колледжді бітіргеннен жастар практикасы бойынша жұмысқа орналасты.
«Биыл Қостанай жоғары медициналық колледжін «Фельдшер» мамандығы бойынша бітірдім. Өз бетінше жұмыс табуға тырысқаныммен, көптеген жұмыс берушілер жұмыс тәжірибесі жоқ жас мамандарды алғысы келмейтінін түсіндім. Өзіме ұнайтын жұмыс орнын табу үшін Мансап орталығының көмегіне жүгіндім. Барлық қажетті ақпаратты алып, жастар практикасына қатысуға шешім қабылдадым. Қазіргі уақытта Қостанай қаласының теміржол ауруханасында өз мамандығым бойынша жұмыс істеймін», – деді Дана Ахметова.
2024 жылғы 1 тамыздағы жағдай бойынша 70,2 мың отбасындағы 371,9 мың адамға атаулы әлеуметтік көмек (бұдан әрі – АӘК) тағайындалды. Биыл осы мақсатқа бюджеттен 60,5 млрд теңге қарастырылған.
Бұрын хабарланғандай, АӘК-нің негізгі мақсаты – ақшалай төлем түрінде қолдауды жүзеге асыру және отбасының еңбекке қабілетті мүшелерін жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына тарту арқылы отбасын қиын өмірлік жағдайдан шығару.
АӘК мыналарды көздейді:
- табысы өңірлік ең төмен күнкөріс деңгейінің 70% - нан аспайтын азаматтарға тоқсан сайын әлеуметтік көмек тағайындау;
- табысы аз отбасылардағы 1 жас пен 6 жас аралығындағы әр балаға 1,5 АЕК (5 538 теңге) мөлшерінде ай сайынғы қосымша төлем беру. 2024 жылғы 1 тамызда АӘК алушылар қатарынан мектеп жасына дейінгі 115,4 мың балаға 3,3 млрд теңге сомасына қосымша төлем тағайындалды;
- жұмысқа орналастыру, өз ісін ашуға ниетті отбасыларға гранттар беру, біліктілікті арттыру курстарына жіберу (қажет болған жағдайда) және өзге де тәсілдер арқылы жұмыспен қамтуға жәрдемдесу.
Қазіргі уақытта қазақстандықтар АӘК тағайындауға өтінішті тұрғылықты жері бойынша мансап орталығында, ауыл округінің әкімі сондай-ақ Электрондық үкімет порталы (egov.kz) арқылы бере алады.
2024 жылғы 1 тамыздағы жағдай бойынша Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорынан (бұдан әрі – МӘСҚ) жұмысынан айырылуына байланысты әлеуметтік төлем алушылардың саны 198,5 мың адамды құрады. Бұл ретте биыл 148,9 мың адамға төлем алғаш рет тағайындалды. Төлемдердің жалпы сомасы 46,5 млрд теңге болды.
Қолданыстағы заңнамаға сәйкес жұмыстан босатылған жұмыскерлер міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысу өтіліне және соңғы 24 айдағы табысына байланысты 1 айдан 6 айға дейін жұмысынан айырылуы бойынша әлеуметтік төлемдер алады. Төлем жоғалған кірістің 45%-ына дейінгі мөлшерде МӘСҚ қаражаты есебінен жүзеге асырылады.
Төлем тағайындау үшін жұмыстан босатылған жұмыскерге:
- eGov.kz порталында авторизациялану;
- «Жұмысқа орналастыру және жұмыспен қамту» бөлімінде «Жұмыс іздеуші адамдарды тіркеу» қызметін таңдау;
- онлайн-қызметке тапсырыс беріп, барлық жолдарды толтыру және оған ЭЦҚ-мен қол қойып, өтінімді жіберу қажет;
- бір күн ішінде тұрғылықты жеріңіздегі мансап орталығы (бұдан әрі – МО) бос жұмыс орындарын ұсынады;
- егер жұмыс табылмаса, 3 жұмыс күні ішінде қашықтықтан жұмыссыз мәртебесі беріледі (қажет болған жағдайда сізге МО қызметкері қосымша ақпарат жинау үшін хабарласады);
Бұл қызметті онлайн режимінде Электрондық еңбек биржасы (enbek.kz) арқылы да алуға болады.
Жұмыссыз ретінде тіркелу туралы мәліметтер болған кезде Еңбекминінің ақпараттық жүйесі проактивті форматта МӘСҚ-тан төлемді тағайындау бойынша қызмет көрсетуге келісу үшін мобильді телефонға SMS-хабарлама жібереді. Келіскен жағдайда SMS-хабарламаға жауап беру қажет. Төлем автоматты түрде тағайындалады.
Естеріңізге сала кетейік, МӘСҚ қаражаты есебінен жұмыстан айырылған жағдайда төленетін әлеуметтік төлем жұмыстан шығу себептеріне қарамастан жүзеге асырылады және жұмыссыз адамды ол жұмыс іздеген кезеңде қолдауға арналған.
Мүгедектігі бар адамдардың заңды құқықтарын қамтамасыз ету және олар үшін қолжетімді ортаны қалыптастыру мақсатында Түркістан облысында әлеуметтік инфрақұрылымның 1588 объектісі толық бейімделді.
Қазіргі уақытта елімізде Қазақстан Республикасында мүгедектігі бар адамдардың құқықтарын қамтамасыз ету және өмір сүру сапасын жақсарту жөніндегі 2025 жылға дейінгі ұлттық жоспар, «Аманат» партиясының 2023 – 2027 жылдардағы жол картасы және Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша әзірленген «Халықпен бірге» жобасы іске асырылуда.
«Amanat» партиясының жол картасында 2023 – 2027 жылдар аралығында Интерактивті қолжетімділік картасына (бұдан әрі – Карта) енгізілген 35 мыңнан астам нысанды бейімдеу бойынша жұмыс көзделген. Жыл сайын объектілердің 20 %-ы бейімделуге жатады.
Осылайша, 2023 жылы – Картадағы объектілердің 20%, 2024 жылы – 40%, 2025 жылы – 60%, 2026 жылы – 80%, 2027 жылы – 100%. Қазіргі уақытта ел бойынша 16 541 объект толығымен бейімделген.
Осы жылдың соңына дейін Түркістан облысында 1466 нысанды бейімдеу жоспарланған, өңірде жоспар артығымен орындалып, 1588 нысанда бейімдеу жұмыстары жүргізілді.
Мәселен, өңірдегі 1588 объектінің ішінен төмендегі объектілер мүгедектігі бар адамдардың барлық санаттары үшін қол жетімді:
- денсаулық сақтау нысандары – 219;
- білім беру нысандары – 748;
- мәдениет нысандары – 106;
- сауда және қызмет көрсету объектілері – 78;
- мемлекеттік ұйымдар – 318;
- спорт нысандары – 24;
- көлік инфрақұрылымының объектілері – 7;
- қоғамдық тамақтандыру объектілері – 4;
- әлеуметтік қорғау объектілері – 10;
- өзге де объектілер – 74.
«Қала бойынша мүгедектігі бар адамдар үшін жайлы орта қалыптасып келеді. Оның бір мысалы, жақында «Тұран» супермаркетінде болып, мүгедектігі бар адамдар үшін қолжетімділік қамтамасыз етілгеніне көз жеткіздім. Атап айтқанда, мүгедектігі бар азаматтар үшін арнайы тұрақ орындары, пандустар және кіруберістер стандарттарға сәйкес келеді. Жалпы облыс бойынша инфрақұрылым объектілерін қолжетімділік нормаларына сәйкес келтіру бойынша жұмыс жүргізілуде. Бұл мүгедектігі бар адамдарды қуантады», – деді бірінші топ мүгедектігі бар, Түркістан облысы Кентау қаласының тұрғыны Дастан Орынбасаров.
Бұдан басқа, мемлекеттік бақылау шеңберінде Еңбек және әлеуметтік қорғау комитетінің Түркістан облысы бойынша департаменті 2024 жылдың бірінші жартыжылдығының қорытындысы бойынша мемлекеттік басқару, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау, мәдениет, жеке кәсіпкерлік және т. б. салалардағы әлеуметтік инфрақұрылым объектілеріне 183 тексеру жүргізді, оның ішінде: 25-і жоспардан тыс тексерулер, 24-і профилактикалық бақылау шеңберінде және прокуратураның талабы бойынша 134 тексеру болды.
Тексеру қорытындысы бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы 42 ұйғарым берілді, 32,5 млн теңгеден астам сомаға 151 әкімшілік айыппұл салынды.
Объектілердің меншік иелеріне профилактикалық бақылау жүргізу кезінде бұзушылықтар алғаш рет анықталған кезде оларды әкімшілік жауапкершілікке тартпай жою туралы нұсқамалар ғана берілетінін атап өту қажет. Нұсқама белгіленген мерзімде орындалмаған жағдайда айыппұл салынады.
Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі «Субсидияланатын жұмыс орындарын ұйымдастыру және субсидияланатын жұмыс орындарына жұмысқа орналасқан адамдардың жалақысын субсидиялау қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 30 маусымдағы № 275 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ведомство басшысы бұйрығының жобасын (бұдан – Жоба) әзірледі. Құжат жария талқылау үшін 2024 жылғы 26 тамызға дейін «Ашық НҚА» порталына орналастырылды.
Қағидаларға негізгі түзетулер (өзгертулер мен толықтырулар) мыналарды көздейді:
Осы Жобаны қабылдау теріс әлеуметтік-экономикалық және/немесе құқықтық салдарларға әкеліп соқпайды, сондай-ақ мемлекеттік бюджеттен қосымша қаржылық шығыстарды талап етпейді.
Құжатпен https://legalacts.egov.kz/npa/view?id=15165711 сілтемесі бойынша «Ашық НҚА» порталынан толығырақ танысуға болады.
2024 жылғы 1 тамыздағы жағдай бойынша жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына 393,4 мың қазақстандық қатысты. 293,5 мың адам жұмыспен қамтылды, оның 143,6 мыңы тұрақты жұмысқа орналасты.
Субсидияланатын жұмыс орындарына 149,6 мың адам орналастырылды. Оның ішінде әлеуметтік жұмыс орындарында 13,5 мың адам, жастар практикасында 14,7 мың адам, қоғамдық жұмыстарда 97,8 мың адам, «Алғашқы жұмыс орны» жобасы аясында 6,7 мың адам, «Ұрпақтар келісімшарты» жобасы аясында 258 адам, «Күміс жас» жобасы аясында 16,7 мың адам жұмыспен қамтылды.
Еңбек нарығында сұранысқа ие дағдылар бойынша онлайн оқытумен 39,9 мың жұмыссыз қамтылды, оның ішінде 36,1 мыңы оқуды аяқтады.
Сондай-ақ, «Бастау Бизнес» жобасы бойынша кәсіпкерлік негіздеріне оқытумен 49 мың адам қамтылды, оның ішінде 36,1 мың адам оқуды аяқтап, сертификаттар алды.
Қызмет саласын таңдау мақсатында 134,6 мың адам әлеуметтік кәсіптік бағдарлаудан өтті.
Бұдан басқа, жаңа бизнес-бастамаларды іске асыру үшін 2024 жылы халықтың әлеуметтік осал санаттарына 400 АЕК (1 476 800 теңге) мөлшерінде 9 мыңнан астам грант беру көзделген. Жылдың басынан 4 361 грант берілді.
Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі «Субсидияланатын жұмыс орындарының, субсидияланатын жұмыс орындарына жұмысқа орналастырылатын адамдарға қойылатын талаптардың, олардың жалақысын субсидиялау мөлшерлері мен мерзімдерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 15 маусымдағы № 476 қаулысына өзгерістер енгізу туралы» қаулы жобасын (бұдан – Жоба) әзірледі. Құжат жария талқылау үшін 2024 жылғы 23 тамызға дейін «Ашық НҚА» порталына орналастырылды.
Құжат «Алғашқы жұмыс орны» және «Ұрпақтар келісімшарты» жобаларын іске асыруды тоқтатуды және жастар практикасына қатысушылар санатын арттыруды көздейді.
Бұл ретте, жасалған еңбек шарттарына сәйкес, «Алғашқы жұмыс орны» және «Ұрпақтар келісімшарты» жобалары шеңберінде жұмысқа орналасқан адамдарға белгіленген жұмыс мерзімдері аяқталғанға дейін осы жобаларға қатысуды жалғастыру құқығы беріледі.
Осы Жобаны қабылдау теріс әлеуметтік-экономикалық және/немесе құқықтық салдарларға әкеліп соқпайды, сондай-ақ мемлекеттік бюджеттен қосымша қаржылық шығыстарды талап етпейді.
Құжатпен https://legalacts.egov.kz/npa/view?id=15164147 сілтемесі бойынша «Ашық НҚА» порталында толығырақ танысуға болады.