Тапсырыс беруші қандай мемлекеттік сатып алу тапсырыстарын береді?

Тапсырыс беруші қандай мемлекеттік сатып алу тапсырыстарын береді?

Мемлекеттік сатып алу туралы қолданыстағы заңнамада мемлекеттік сатып алу жоспарына өзгерістер енгізу туралы бұйрықтың үлгілік нысаны жоқ. Бұл мемлекеттік ұйымдардың құжат айналымының жалпы ережелерін басшылыққа ала отырып, осы тәртіпті реттейтін ішкі құжаттарды дербес әзірлейтінін білдіреді. Қазақстанда, мысалы, мемлекеттік сатып алу жоспарларына өзгерістер енгізуге қатысты өкімдерді қоса алғанда, ішкі өкімдерді шығару процесі Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің 2023 жылғы 25 тамыздағы № 236 «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру туралы» бұйрығымен реттеледі. Мемлекеттік және үкіметтік емес ұйымдарда құжаттамалық қамтамасыз ету, құжат айналымы және электрондық құжат айналымы жүйелерін пайдалану қағидалары». Осы Қағидалардың бұйрықтарды дайындауға және орындауға арналған 3-тармағының 47-тармағында осы бұйрыққа 6 және 7-қосымшаларды орындау қажеттілігі көрсетілген. Бұл өтінімдерде тапсырыстардың әртүрлі түрлерінің үлгілері бар, олардың негізінде ұйым мемлекеттік сатып алу жоспарына өзгерістер енгізу туралы өз бұйрығын әзірлеуі керек.
Стандартты форманың болмауы дизайндағы озбырлықты білдірмейтінін ескеру маңызды. Бұйрықта заңда және ұйымның ішкі ережелерінде көзделген міндетті деректемелер болуы керек. Оларға, мысалы, бұйрықтың нөмірі мен күні, ұйымның атауы, бұйрықты шығарған тұлғаның лауазымы мен тегі, жоспарға өзгерістер енгізу қажеттілігінің негіздемесі (мысалы, бюджетті өзгерту) жатады. , сатып алу уақытын түзету, ұйымның қажеттіліктерін өзгерту), жоспарға енгізілген нақты өзгерістер (түзетілетін тармақтың нөмірі мен атауын көрсете отырып), сондай-ақ жауапты тұлғалардың қолы. Сонымен қатар, бұйрық мемлекеттік сатып алуды қаржылық жоспарлауға және бақылауға жауапты ұйымның тиісті қызметтерімен келісілуі керек. Кейбір жағдайларда жоғары органдармен қосымша келісу қажет болуы мүмкін.
Ішкі құжаттарды, оның ішінде мемлекеттік сатып алу жоспарына өзгерістер енгізу туралы өкімдерді ресімдеу бойынша белгіленген талаптарды сақтамау мұндай құжаттарды жарамсыз деп тануға және соның салдарынан мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәртібін бұзушылықтарға әкеп соғуы мүмкін. Бұл әкімшілік, ал кейбір жағдайларда қылмыстық жауапкершілікке әкеп соғуы мүмкін. Сондықтан заң талаптары мен құжат айналымының озық тәжірибесіне толық сәйкес келетін ішкі тапсырыс нысандарын әзірлеу және пайдалану өте маңызды. Құқық бұзушылық тәуекелдерін барынша азайтатын дұрыс және заңды ішкі құжаттарды әзірлеу үшін заңгерлермен және мемлекеттік сатып алу саласындағы мамандармен кеңесу ұсынылады. Оған қоса, реттеу керек