Қытай Халық Республикасында өткен BRICS National Vocational Skills Championships халықаралық кәсіби шеберлік чемпионатында «Деректерді талдау және визуализация» құзыреттілігі бойынша қазақстандық студент жоғары нәтиже көрсетті.
Н.Бекбосынов атындағы Маңғыстау энергетикалық колледжінің студенті Габбас Сағыныш әлемдік деңгейдегі додада ІІІ орын иеленіп, қола медаль жеңіп алды.
Аталған халықаралық чемпионатқа Қытай, Ресей, Үндістан секілді 9 елден барлығы 137 команда қатысқан.
Халықаралық жарыстың қорытындысы бойынша чемпионаттың штаб-пәтері Маңғыстау энергетикалық колледжін «Болашақ технологиялар мен дағдылар» атты халықаралық конференцияға қатысуға шақырды. Сонымен қатар, тараптар «Бір белдеу, бір жол» бастамасы аясында ынтымақтастық туралы меморандумға қол қоюды жоспарлауда.
ҚР Оқу-ағарту министрлігінің «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы педагогтердің цифрлық құзыреттілігін арттыру бағытындағы жұмыстарын жалғастыруда. Соңғы екі айда оқу процесінде жасанды интеллектіні тиімді пайдалану бойынша онлайн курстан еліміздің барлық өңірінен 300 мыңға жуық педагог өтті.
Бағдарлама халықаралық тәжірибеге негізделіп, қазақстандық білім беру жүйесінің ерекшеліктеріне бейімделе әзірленген. Курстың негізгі мақсаты — педагогтерді заманауи цифрлық құралдарды тиімді қолдануға үйрету және білім беру сапасын арттыру.
«Жасанды интеллект мұғалімді алмастырмайды, керісінше оның көмекшісіне айналады. Цифрлық технологияларды меңгерген ұстаз оқу үдерісін жандандырып, уақытын үнемдеп, оқушылардың қызығушылығын арттыра алады», — дейді Орта білім беру комитеті төрағасының орынбасары Зейнеп Махсутова.
Курс барысында мұғалімдер жасанды интеллект құралдарын тиімді әрі этикалық тұрғыдан дұрыс қолдану дағдыларын меңгерді. Атап айтқанда, оқу материалдарын, тестілерді, иллюстрациялар мен сабақ жоспарларын жылдам әрі сапалы әзірлеуді үйренеді.
Тегін онлайн-бағдарлама «Өрлеу» MOOC платформасында орналастырылған және Қазақстандағы барлық педагогтер үшін қолжетімді. Қатысушылар оқу материалдарын өздеріне ыңғайлы уақытта меңгеріп, курсты аяқтағаны туралы куәлік ала алады.
Курсқа қатысу үшін reg.orleu.edu.kz сайты арқылы тіркелу қажет.
ҚР Оқу-ағарту министрі Жұлдыз Сүлейменованың қатысуымен білім беру саласының күн тәртібіндегі өзекті мәселелер бойынша өңірлік және аудандық білім басқармалары мен бөлімдердің және аумақтық білім сапасын қамтамасыз ету департаменттері басшыларының қатысуымен жиналыс өтті.
Мемлекет тарапынан балалар үшін жайлы әрі қауіпсіз білім беру ортасын құру мақсатында мектеп инфрақұрылымын модернизациялау, білім мазмұнын жетілдіру, педагогтердің әлеуеті мен мәртебесін көтеру бойынша мемлекет тарапынан кешенді қолдау жүзеге асырылуда. Жиында соңғы алты жылда білім саласында бұрын-соңды болмаған инфрақұрылымдық, мазмұндық оң өзгерістердің орын алғанын атап өткен министр Жұлдыз Сүлейменова мемлекеттік білім беру саясатының орындалуына, заң мен тәртіп қағидаттарының сақталуына, білім мен тәрбие жұмыстарының сапалы жүргізілуіне ерекше мән берді.
«Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаев еліміздің білім саласын дамытуға, ұстаздардың қоғамдағы рөлін көтеруге басымдық беруде. Осы бағытта ол педагогтерге қамқорлық танытуды, құқықтарын қорғауды тапсырды. Өздеріңізге белгілі, бүгінде Мемлекет басшысының тапсырмасымен «Педагог мәртебесі» туралы Заңға өзгерістер енгізілуде. Өңірлердегі ұстаздардан министрлікке міндетінен тыс жұмыстар жүктеу туралы арыз-шағымдар жиі түседі. Сондықтан, әріптестеріміздің заңда нақты көрсетілген құқықтарының сақталуын талап етемін. Педагогтің міндеті – өскелең ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беру», - деді министр Жұлдыз Сүлейменова.
Сондай-ақ, білім беру ұйымдарындағы сапа мәселесіне тоқталған министр, «Мақсатты мектеп» жобасының тоқтатылғанын мәлімдеді. Министр кей өңірлердегі педагогикалық ұжымдар арасындағы дау-дамайды сынға алды. Биылғы оқу жылының алғашқы тоқсанының аяқталғанына қарамастан, білім беру ұйымдарына әлі күнге дейін басшы тағайындамаған өңірлер де бар. Жұлдыз Сүлейменова әсіресе, шалғайдағы ауылдарға кадр тарту мәселесін жергілікті атқарушы органдармен бірлесіп тиімді шешу жолдарын қарастыруды тапсырды.
«Бүгінде Мемлекет басшысының қолдауымен ел аумағында «Келешек мектептері» ұлттық жобасы қарқынды жүруде. Ауыл мен қалада білім инфрақұрылымын теңестірген бұл жоба аясында 217 мектеп салынады. Одан бөлек биылғы жылдан бастап күрделі жөндеуді талап ететін нысандарды реновациялау бағдарламасы басталды. Елімізде соңғы жылдары мектеп құрылысы үлкен қарқынмен жүзеге асырылуда. Дегенмен, биылғы жылы құрылыс нысандарының пайдалануға берілу мерзімі кешіктірілген және шалғайдағы ауылдарда білім ошақтары жөндеуді қажет ететін өңірлер де бар. Бұл мәселені жіті бақылауға алуды тапсырамын», - деді Жұлдыз Сүлейменова.
Балалардың құқықтарын қорғау және қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселесіне ерекше басымдық берген министр әсіресе, мектептерде психологиялық қызметтің және педагогтер мен мектеп басшылығының жауапкершілігін күшейту қажеттігін айтты. Естеріңізге сала кетейік, өткен аптада министрдің қатысуымен Жамбыл облысында балалардың қауіпсіздігіне қатысты республикалық үйлестіру кеңесі өткен болатын.
Жиын қорытындысы бойынша Жұлдыз Сүлейменова өңірлердегі білім басқармалары мен департамент басшыларына білім сапасын қамтамасыз ету, білім беру ұйымдарында қауіпсіздік шараларын күшейту, педагогтердің құқықтарының бұзылуына жол бермеу, қоғаммен ашық диалогта жұмыс жасау туралы нақты тапсырмалар жүктеді.
Биылғы оқу жылында оқушылар арасында республика бойынша әртүрлі деңгейдегі 80-нен астам зияткерлік іс-шара өткізіледі деп жоспарланған. Оларға еліміздің барлық өңірінен 1,5 миллионнан астам мектеп оқушыcы қатысуда.
Аталған іс-шаралар дарынды балаларды анықтау және қолдау, олардың зерттеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту, сондай-ақ оқушылардың білім мен ғылымға, мәдениет пен зерттеулерге және инновацияға деген қызығушылығын арттыруға бағытталған.
Биылғы оқу жылында 125 мың оқушы республикалық ауыл оқушылары олимпиадасына тіркелді, жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың мектепішілк кезеңіне 323 мың оқушы қатысты. 60 мыңнан астам оқушы республикалық ғылыми жобалар конкурсында өз жұмыстарын ұсынды. Биыл алғаш рет қаржылық сауаттылық пен қауіпсіздік бойынша олимпиада өткізілуде, оның алғашқы кезеңіне еліміздің барлық өңірлерінен 35 мыңнан астам оқушы қатысты.
Сонымен қатар, осы аптада өңірлерде «ХХІ ғасыр көшбасшысы» интеллектуалдық ойыны мен философия және сыни ойлау бойынша республикалық олимпиаданың аудандық және облыстық кезеңдері өтуде. Сонымен қатар оқушылар республикалық «Ақберен» шығармашылық байқауының кезеңіне және математика мен информатикадан KHIMIO-2025 халықаралық олимпиадасына қатысады.
Олимпиадалар мен конкурстар оқу жылы бойы жалғасады. Республикалық кезеңдердің жеңімпаздары мен жүлдегерлері Қазақстанның намысын халықаралық деңгейдегі олимпиадалар мен конкурстарда қорғайтын болады.
Оқу-ағарту министрлігінің ұсынысымен Жамбыл облысында соңғы айларда орын алған балалар арасындағы құқықбұзушылықтарға қатысты көшпелі өңірлік кеңес өтті. Оған министр Жұлдыз Сүлейменова, облыс әкімі Ерлан Қарашөкеев, Бас прокуратураның өкілдері, Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаттары, Бала құқықтары жөніндегі уәкіл, аудан әкімдері, білім беру ұйымдарының басшылары қатысты.
Жиында сөз алған министр Жұлдыз Сүлейменова кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы мемлекет алдында тұрған маңызды міндеттердің бірі екенін атап өтті.
«Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың тікелей тапсырмасымен бүгінде елімізде заңнамалық-құқықтық базаны нығайтумен қатар, құқықбұзушылықтың алдын алу, мемлекеттік бақылау тетіктерін күшейту бойынша кешенді жұмыстар жүргізілуде. Заң мен тәртіп талаптары жергілікті жерлерде сапалы орындалуы керек. Соңғы уақытта Жамбыл облысында орын алған балалар арасындағы құқықбұзушылықтар мені бей-жай қалдырмады. Сондықтан Ербол Шырақбайұлына қордаланған проблемаларды шешуге деген жанашырлығы үшін алғыс білдіремін», - деді оқу-ағарту министрі.
Республикалық жұмыс тобымен өңірдегі 100 мектепте жүргізілген мониторинг бірқатар мектептерде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, тәрбие және профилактикалық қызметтерді ұйымдастыруда формальдылық бар екенін көрсетті. Мәселен, жұмыс жоспарларында мектептердің ерекшеліктері, білім алушылардың нақты тәуекелдері мен қажеттіліктері көрсетілмеген. Мектеп басшылығының тарапынан дағдарыстық жағдайларды ерте анықтауда тиісті үйлестіру жолға қойылмаған, қауіпсіздік жүйелері, жарықтандыру мен санитарлық тораптары жаңартылмаған, сондай-ақ «111» байланыс орталығының QR-кодтары жарамсыз мектептер де анықталды.
Сондай-ақ министр балалардың тәрбиесіне қатысты ата-аналардың жауапкершілігін күшейту қажеттілігіне де басымдық берді. Ресми статистикаға сүйенсек, күн сайын 76 ата-ана өз міндеттерін дұрыс орындамағаны үшін әкімшілік жауапкершілікке тартылады, ал 395 ата-ана балалардың түнде үйде болуын қадағаламайды.
«Бұл көрсеткіштер баланың ата-ана назарынан тыс қалғаны туралы нақты дабыл. Ата-аналармен жұмыс ерекше назар аударуды қажет етеді. Мониторинг ата-аналардың педагогикалық қолдау орталықтарының қызметіне қатысу белсенділігінің төмендігін көрсетті»,- дейді Жұлдыз Сүлейменова.
Сөзін қорытындылай келе министр бірқатар қатаң және жүйелі шаралар қабылдауды ұсынды.
«Өңірде қайғылы жағдайларға алып келген кейбір оқиғаларды зерделеу барысында кейбір мектептерде жауапты қызметкерлердің бала тарапынан болған белгілерге жете көңіл бөлмегені анықталды. Сондықтан тәуекел тобындағы балаларды сүйемелдеу нәтижелері үшін мектеп директорлары дербес жауапкершілікте болуы керек. Білім беру ұйымдарындағы бейнекамералар нақты уақыт режимінде полиция және әкімдік жанындағы жедел орталықтарға қосылуы тиіс, бейнежазбалардың сақталу мерзімі мен қолжетімділігі заңмен белгіленген тәртіпте нақты регламенттеліп, оқушылардың қауіпсіздігін қорғауға бағытталуы қажет», - деді министр.
Сондай-ақ, жиында мектептердің техникалық қауіпсіздік жүйелерін тексеру, құқық қорғау органдарымен, ата-аналармен бірлескен тұрақты жұмыс тобы мен жедел штаб құру, ашық есеп беру форматын енгізу, балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша құқық қорғау органдарымен және жергілікті әкімдіктермен бірлескен жұмыстар жүргізу бойынша нақты ұсыныстар енгізілді. Кеңес қорытындысы бойынша Балалардың құқықтарын қорғау мен қауіпсіздігі жөніндегі өңірлік бірлескен Жол картасы қабылданады, оның орындалуы министрліктің қатаң бақылауында болады.
Оқу-ағарту министрі Жұлдыз Сүлейменова Жамбыл облысына жұмыс сапарымен барды. Министр өңірдің бірқатар білім беру ұйымдарын аралап, педагогикалық ұжымдармен кездесулер өткізді.
Әсіресе, білім сапасын арттыру, шағын жинақты мектептерде оқу процесін ұйымдастыру, балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, «Заң мен тәртіп» қағидаты аясында құқықтық тәрбие беру, ата-аналардың мектеппен ынтымақтастығы, білім беру жүйесінің қызметкерлерінің кәсіби біліктілігі мәселелеріне ерекше назар аударылды.
Министр өз жұмысын Жамбыл, Байзақ аудандарындағы Тоғызтарау, Шоқай, Сарыкемер ауылдарында орналасқан білім беру ұйымдарынан бастады. Білім беру жүйесін жетілдіру, білім сапасын арттыру, оқу процесін тиімді ұйымдастыруға басымдық берген Жұлдыз Сүлейменова әр мектепте педагогикалық ұжымдармен кездесіп, сабақтарға қатысты, оқушылармен сабақ үлгерімдері, білім мен ғылымға қызығушылықтары туралы сұқбаттасты.
«Елімізде Мемлекет басшысының қолдауымен педагогтер мен білім алушылар үшін жайлы әрі сапалы білім беру ортасын құру бағытында кешенді жұмыстар жүргізілуде. Жастардың білім мен ғылымға құштар, еңбекқор және ұлттың рухани мұрасын сақтайтын, әлемдік білім бәсекесіне қабілетті Адал азамат болып қалыптасуына білім беру жүйесінің әрбір қызметкері жауапты. Біздің міндет – ауылда да, қалада да бірдей мектеп инфрақұрылымын құра отырып, балалар үшін білімнің жоғары сапасы мен озық білім технологияларын қолжетімді ету», - деді Жұлдыз Сүлейменова.
Сапар аясында министр ең алдымен Тоғызтарау ауылындағы Т.Тоқтаров атындағы орта мектепке барды. Мұнда 100-ге жуық оқушы білім алады, көрші ауылдардан қатынап оқитын балалар да бар. Бұл осы аймақтағы шағын жинақты мектептердің бірі. Жамбыл облысында 149 шағын жинақты мектеп бар.
Келесі білім беру нысаны - Шоқай ауылындағы екі жыл бұрын қолданысқа берілген заманауи №3 мектепте 187 бала оқиды. Мектеп заманауи лингафондық, робототехника, еңбекке баулу сыныптарымен жабдықталған. Ал аудандық Өнер мектебінде балалар шығармашылық, техникалық және ғылыми бағытта түрлі робототехника, биотехнология, 3D модельдеу, бейнелеу өнері және музыка үйірмелерінде қосымша білім алуда.
Министр Сарыкемер ауылында өткен жылы қолданысқа берілген 600 орындық «Келешек мектебінде» болды. Шағын ауылдағы заманауи мектепте балалар үшін нақты ғылым саласындағы 3 зертхана, ерте жастан еңбекке бейімдейтін 2 шеберхана, сондай-ақ, компьютерлік кабинет пен коворкинг аймақтары, оқу залдары қолжетімді.
Сондай-ақ Жұлдыз Сүлейменова Тараз қаласындағы Оқушылар сарайын аралады. Мұнда балаларға қосымша білім беру бағытында 85 шығармашылық, зияткерлік, ғылыми-техникалық, спорттық үйірмелер жұмыс жасайды. Бір күнде 2500 балаға дейін орталықта дәрістермен, жаттығулармен қамтылады.
Жамбыл облысына жұмыс сапары барысында министр балалардың құқықтарын қорғау мен олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелеріне арналған үйлестіру кеңесінің отырысына қатысты.
2025 жылдың басынан бері Кәмелетке толмағандар істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі комиссиялар шамамен 4 мың отырыс өткізіп, 7 мыңнан астам істі қарады. Оның ішінде мыңнан астам іс өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасыларға қатысты. Мұндай отбасыларға материалдық, психологиялық, құқықтық және медициналық көмек көрсетіліп, сонымен қатар жұмыспен қамтуға, емделуге, балалардың оқуына және демалысын ұйымдастыруға жәрдем көрсетіледі.
Бүгінде елімізде балалардың құқықтарын қорғау, құқықбұзушылықтың алдын алу және отбасыларды қолдау бағытында мемлекеттік органдардың өзара іс-қимылын үйлестіретін 271 комиссия жұмыс атқаруда. Олар жоспарлы мәселелерден бөлек, қоғамда кең талқылау туғызған және жедел шешімді қажет ететін істерді де қарайды.
«Кәмелетке толмағандар істері жөніндегі комиссиялар – балалардың құқықтарын қорғаудың басты тетігі. Комиссиялардың қызметі қиын жағдайға тап болған отбасыларды дер кезінде анықтап, оларға қажетті көмек көрсетуге мүмкіндік береді. Біз ведомствоаралық өзара іс-қимылды күшейтіп, буллингтің, кибербуллингтің және суицидтік мінез-құлықтың алдын алу бағытында жаңа тәсілдер енгізудеміз», – деді ҚР Оқу-ағарту министрлігі Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің төрағасы Насымжан Оспанова.
Құқық қорғау органдарымен бірлесіп жүргізілген ведомствоаралық рейдтердің нәтижесінде балаларды тәрбиелеу жөніндегі міндеттерін орындамаған 21,8 мыңнан астам ата-ана, түнгі уақытта кәмелетке толмағандардың тұрғын үйден тыс жерде болуына жол берген 107 мыңнан астам заңды өкіл, сондай-ақ ойын-сауық орындарына балаларды кіргізген 2 мыңға жуық кәсіпкер әкімшілік жауапкершілікке тартылды.
Қазіргі уақытта комиссиялардың жұмысын жетілдіруге бағытталған жаңа ережелер әзірленуде. Құжатта буллингтің, кибербуллингтің және суицидтік мінез-құлықтың алдын алу, зерттеу жүргізу және өңірлерге әдістемелік қолдау көрсету бағыттарындағы өкілеттіктерді кеңейту көзделген. Жаңартылған формат комиссиялардың тиімділігін арттырып, жергілікті деңгейдегі жауапкершілікті күшейтуге мүмкіндік береді.
ҚР Оқу-ағарту министрлігі Айтыс ақындары мен жыршы-термешілердің халықаралық одағымен бірлесіп, дәстүрлі түрде екінші жыл қатарынан республикалық «Қола домбыра» оқушылар айтысын ұйымдастырды. Биылғы айтыс «Жасанды интеллект пен еңбек адамы» тақырыбына арналды.
Додаға еліміздің 20 өңірінен 10-18 жас аралығындағы 22 жас ақын қатысты. Айтыстың басты мақсаты – ұлттық өнерді дәріптеу, жас дарындарды қолдау және олардың суырыпсалмалық қабілетін дамыту.
Айтыстың жеңімпаздары мен жүлдегерлері:
Бас жүлде және «Қола домбыра» иегері – Інжу Жаңабай (Жамбыл облысы);
* I орынды Нұрислам Рагат (Қостанай облысы) иеленді;
* II орынды Ақнұр Зинулла (Алматы облысы), Мейіржан Баршынбай (Павлодар облысы) бөлісті;
* III орын – Айғаным Мақсұтқанова (Астана қаласы), Белес Өтепберген (Ақтөбе облысы), Айша Бақтияр (Шымкент қаласы).
Барлық қатысушыларға Алғыс хаттар мен қаржылай сыйақылар табыс етіліп, жас ақындардың тәлімгер-ұстаздары да марапатталды. Сондай-ақ жас ақындар арнайы жүлделерге ие болды.
Айтыс Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі, «El Umiti» корпоративтік қоры, «Айтыс ақындары мен жыршы-термешілердің халықаралық одағы» және Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің бірлескен ұйымдастыруымен өтті.
Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша еліміздің білім беру саласында ауқымды инфрақұрылымдық жобалар жүзеге асырылуда. Негізгі мақсат – үш ауысымды оқыту мәселесін шешу, оқушы орындарының тапшылығы мен апатты мектептерді жою.
Еліміздің өңірлерінде 267 мың оқушы орнына арналған 232 жаңа мектептің құрылысы жүргізілуде. Биыл 157 мың оқушы орнына арналған 105 жаңа мектеп пайдалануға берілді. Оның ішінде 135 мың оқушы орнына арналған 71 мектеп «Келешек мектептері» ұлттық жобасы аясында салынды. Жаңа мектептердің басым бөлігі Түркістан, Маңғыстау, Алматы, Ақтөбе және Жамбыл облыстарында орналасқан.
Аталған ұлттық жоба аясында жалпы 460 мың орынға арналған 217 заманауи мектеп салу жоспарланған, оның 40%-дан астамы ауылдық жерлерде бой көтеруде. Жаңа форматтағы мектептер бұрынғы типтік мектептерден едәуір ерекшеленеді: олардың жалпы аумағы 15–20%-ға үлкен, ал техникалық жабдықталу деңгейі төрт есе жоғары. Әр мектепте робототехника кабинеттері, STEM-зертханалар, хореография залдары, коворкинг аймақтары мен төртке дейін спорт залы қарастырылған.
Сонымен қатар шағын қалаларда, аудан орталықтарында және ауылдарда орналасқан 1000 мектеп жаңғыртылуда. Бағдарлама аясында күрделі жөндеу жұмыстары, жиһаздар жаңарту, кітапханалар, асханалар мен қауіпсіздік жүйелері жаңғырту қарастырылған. Бұл өз кезегінде еліміздің барлық өңірлерінде балаларға жайлы және қауіпсіз білім алу жағдайын қамтамасыз етеді.
Келесі кезеңде мектептердің инфрақұрылымын бірыңғай заманауи форматқа көшіру бойынша жұмыстар жүргізілуде. Президенттің тапсырмасына сәйкес мектептерді реновациялаудың ауқымды бағдарламасы жүзеге асырылуда. Бағдарлама шеңберінде ғимараттардың қасбеттері мен шатырлары жаңартылып, терезелер ауыстырылуда, инженерлік желілерге күрделі жөндеу жүргізу, аумақтар абаттандырылып, көгалдандырылуда.
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрі Жұлдыз Сүлейменова Абай облысына жұмыс сапары аясында өңірдегі үш аудан - Бесқарағай, Аягөз, Жарма аудандарының шалғайдағы ауылдарында орналасқан білім беру ұйымдарын аралады.
Өңір басшысы Берік Уәлимен бірге Аягөз қаласында«Келешек мектептері» ұлттық жобасы аясында салынған заманауи үлгідегі 600 орындық жаңа мектептің ашылу рәсіміне қатысты.
Қала тұрғындарын жаңа мектептің ашылуымен құттықтаған министр елімізде Мемлекет басшысының бастамасымен білім сапасын арттыруға бағытталған инфрақұрылымдық жаңғырту жұмыстары кешенді түрде жүзеге асырылып келе жатқанын атап өтті.
«Келешек мектептері» ұлттық жобасы аясында елімізде балаларға қауіпсіз әрі қолайлы жағдай жасалған инновациялық оқу орындарының жаңа желісі құрылды. Абай облысында биыл халықаралық білім сайыстарына қатысқан 18 оқушының 14-і жүлделі орындарға ие болды. Бұл ұлт зиялылары дүниеге келген мекенде ғасырлар бойы қалыптасқан зияткерлік әлеуеттің сақталғанының айқын дәлелі»,- деді оқу-ағарту министрі Жұлдыз Сүлейменова.
Өңірде бүгінгі күні 4-ші Келешек мектебі пайдалануға берілді, сондай-ақ бір мектептің құрылысы жүргізілуде, биыл 9 мектеп заманауи стандарттарға сәйкестендіріліп, реновациядан өтті, 2026 жылы 26 мектепке күрделі жөндеу жүргізіледі.
«Бұл мектеп Аягөз қаласындағы мектеп тапшылығы мәселесін шешуге септігін тигізеді. Шеткері аудан тұрғындарына арналған, барлық жағдай жасалған заманауи білім ордасы», - дейді өңір басшысы Берік Уәли.
Сонымен қатар, министр өңірдің шалғай ауылдарындағы
мектептерде болып, педагогикалық ұжымдардың ауылдарда білім сапасын арттыру, балаларға қолайлы жағдай жасау жөніндегі ұсыныс-тілектерін тыңдады. Бесқарағай ауданындағы Башкөл негізгі мектебінде 40 оқушы білім алуда, мектепте 18 педагог қызмет етеді. Айта кету керек, Абай облысында 311 мектептің 166-сы шағын жинақты мектептер болып табылады.
Ал Жарма ауданындағы Ақтайлақ би атындағы орта мектебі өңірдегі білім сапасы жоғары мектептердің бірі саналады. Оқушылары жыл сайын облыстық және республикалық пәндік олимпиадаларда жүлделі орындарға ие болып келеді.
Сонымен қатар, министр осы ауданның Суықбұлақ ауылында апатты деп танылған мектептің орнына салынып жатқан жаңа мектептің құрылысымен танысты. 100 оқушыға арналған білім ордасы 2026 жылы пайдалануға беріледі. Ғимарат «Келешек мектептерінің» архитектуралық жобасының үлгісінде салынуда. Айта кету керек, бұл ауылда бірнеше жылдан бері бастауыш сынып оқушылары ескі ғимаратта білім алуға мәжбүр, ал 5-11 сыныптың оқушылары көрші ауылға автобуспен тасымалданады.
Өңірлерге сапарында оқу-ағарту министрі инклюзивті және арнайы білім берудің сапалы ұйымдастырылуына ерекше көңіл бөледі. Жұлдыз Сүлейменова Семей қаласындағы №9 «Айгөлек» бөбекжайында болды. Мұнда ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін ресурстық инклюзивті кабинет, логопед және ұлттық құндылықтар кабинеттері, спорт және музыка залдары жасақталған.
Екі күнде облыстың үш ауданындағы білім нысандарының жағдайымен танысқан Оқу-ағарту министрі Жұлдыз Сүлейменова білім басқармасы мен аумақтық білім сапасын қамтамасыз ету департаментінің басшыларына өңірдегі білім беру инфрақұрылымын жаңғырту, педагогтердің мәртебесін көтеру, балаларға сапалы білім алуға барынша қолайлы жағдай жасау және қауіпсіздіктерін қамтамасыз етуді күшейту жөнінде тапсырмалар жүктеді.