Меню
Страницы
Баспасөз орталығы
Қызметі
Құжаттар
Байланыс ақпараты
Комитеттер
Министрлік туралы
Бөлім туралы
Байланыс ақпараты
Құжаттар
Қызметі
Все материалы
Балалардың құқықтарын қорғау
29 марта 2024
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ СЕМИНАРДА БАЛАЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫН ҚОРҒАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ ТАЛҚЫЛАНДЫ

Елордада балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі республикалық семинар-тренинг өтуде. Оған өңірлік білім басқармаларынан 500-ден астам маман, кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі комиссиялардың хатшылары, қорғаншылық және тәрбие жұмыстары органдарының басшылары қатысуда.

Семинарда Оқу-ағарту вице-министрі Еділ Оспан Балаларды зорлық-зомбылықтан қорғау, суицидтің алдын алу және олардың құқықтары мен саламаттылығын қамтамасыз ету жөніндегі кешенді жоспарды іске асырудың маңыздылығын атап өтті.

«Бұл семинарды өткізу аса өзекті. Себебі, біздің басты міндетіміз – балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың дамуы үшін барынша қолайлы жағдай жасау. Соңғы екі жылда министрлік балалар арасындағы буллингтің алдын алу жөнінде нақты шаралар қабылдады. Әсіресе, қиын жағдайға тап болғандарға жете көңіл бөлінуде. Еліміздің 11 өңірінде Психологиялық қолдау орталықтары ашылып, толыққанды жұмыс істеуде. Оған қажет болған жағдайда бала да, педагог те, ата-ана да жүгіне алады. Сондай-ақ зорлық– зомбылыққа, буллингке, кибербуллингке ұшыраған немесе куә болған кәмелетке толмағандарды ерте анықтау және оларға көмек көрсету әдістемесі әзірленді», - деп атап өтті Еділ Оспан.

Іс-шараға қатысушыларға мектепішілік есеп жүргізу тәртібін реттеу жөнінде әдістемелік ұсынымдар таныстырылды. Сондай-ақ бала қауіпсіздігіне білім беру ұйымының басшысы жауапты екені ескертілді.

«Білім беру жүйесіндегі әр маман кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу, құқық бұзушылыққа алып келетін себептер мен жағдайларды анықтау және жоюда маңызды рөл атқарады. Біз білім беру ұйымы мен мүдделі мемлекеттік органдардың әрқайсысы үшін іс-қимыл алгоритмдерін әзірледік. Білім беру ұйымдарының басшыларына уақытылы көмек пен қолдау көрсету бойынша жеке жауапкершілік жүктелген», - деп атап өтті Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің төрайымы Насымжан Оспанова.

Айта кетейік, республикалық семинар-тренинг екі күнге созылады. Оның нәтижесі бойынша барлық өңірге балалардың құқықтарын қорғау тетіктерін одан әрі жақсарту және бұзушылықтардың алдын алу бойынша ұсыныстар берілетін болады.

Цифрландыру
29 марта 2024
ҚАЗАҚСТАНДА ПЕДАГОГТЕРДІ ЖҰМЫСҚА ҚАБЫЛДАУ ЖҮЙЕСІ АВТОМАТТАНДЫРЫЛДЫ

1 сәуірден бастап ҚР Оқу-ағарту министрлігі Ұлттық білім беру деректер қорында педагогтерді мектепке жұмысқа қабылдау бойынша жаңа модульді іске қосады. Бұл шара сыбайлас жемқорлыққа қарсы және конкурстық рәсімдерді ашық өткізуге бағытталған.

Сондай-ақ педагогтерді аттестаттауда құжаттарды тапсыру бойынша да автоматтандыру енгізілуде. Енді педагогтің барлық мәліметтері «Педагог портфолиосы» модулінде жинақталады. Мұнда педагог туралы, оның білімі, денсаулық жағдайы, жұмыс тәжірибесі, құқық бұзушылықтар, аттестаттаудан өту, марапаттары және тәлімгерлік пен цифрлық құжаттар туралы электрондық ақпарат сақталады.

«Ашықтық пен есептіліктің болуы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте басты рөл атқарады. Осы модульдерді енгізе отырып, педагогтерді жұмысқа қабылдау кезінде қағаз жүзіндегі құжат айналымын және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін толық жою жоспарлануда. Жүйені іске қосу алдында басқарма, бөлімдер мен білім беру ұйымдарының мамандары үшін оқыту ұйымдастырылды», - дейді ҚР ОМ Цифрландыру департаменті директорының орынбасары Майра Маралбаева.

Еске сала кетейік, бұған дейін аталған модуль Шымкент қаласында және Қарағанды облысының Шахтинск қаласында сынақтан өтті. Сондай-ақ жұмыс іздеу және қажетті персоналды таңдау бойынша еліміздің басқа өңірлерінде де ашықтық жағдай жасау үшін ҰБДҚ-ның «Электрондық еңбек биржасы» платформасымен өзара интеграциясы жоспарланған.

28 марта 2024
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ОҚУШЫЛАР РОБОТОТЕХНИКАДАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЧЕМПИОНАТТА РЕКОРД ОРНАТТЫ

Сингапурда өткен First Lego League Challenge робототехникадан халықаралық чемпионат аяқталды. Оған Оңтүстік Корея, Малайзия, Польша, Индонезия және Қытайдан 100-ден астам оқушы қатысты.

Аталған додада қазақстандық оқушылар әлемнің жас инженерлерімен бәсекеге түсті. Үш күнге созылған жарыс қорытындысы бойынша қазақстандықтар ең жоғары марапаттарға ие болып, рекорд орнатты.

«Роботтар ойынында тапқырлық танытып қана қоймай, команданың ұйымшылдығын, негізгі құндылықтарын таныту керек болды. Біз инновациялық жобамызды көрсеттік. Бұл керемет тәжірибе болды, еліміздің бізге үміт артып отырғанын білгендіктен, жеңіс үшін бар күш-жігерімізді салдық. Нәтижесінде әлемнің озық елдерінің арасынан суырылып шығып, рекорд орнаттық», - дейді қуанышымен бөліскен оқушылар.

Еліміздің намысын «Ro alemi» командасының құрамында Семей қаласының Білім-инновация және №22 орта мектебінің оқушылары Арыстан Ибрагим, Жанарыс Ардахов, Дархан Мамадилов, Айдмұхамед Табараков, Әділжан Қабыкенов, Азат Сапаралы және Жәнібек Әбдікәрімов қорғады. Олар чемпионатта ықтимал 550 ұпайдан 540 ұпай жинап, рекорд орнатты және «Robot Design» номинациясын жеңіп алды. Сонымен қатар, барлық төрт бағыт бойынша жоғары нәтиже көрсеткені үшін «Champions Award» бас номинациясында бас жүлдені қанжығалады.

Сондай-ақ қазақстандық Tamos Éducation мектебінің «QSTEM-TAMOS Stars» командасының құрамында өнер көрсеткен Мадияр Намазалы, Нұрәлі Сатыбалды, Рашид Ахмеджанов және Аңсар Баязеров чемпионаттың барлық төрт бағыты бойынша жоғары көрсеткіштерге қол жеткізіп «Champions Award» номинациясында I орын алды.

Атырау қаласының Білім-инновация лицейінің оқушылары «Pioneers» командасының құрамында Мәлік Ислам, Нұрислам Берікұлы, Бекасыл Нұрымжан, Ерасыл Нұрымжан, Алмаз Абзал, Алмас Ерланұлы, Алдияр Шамар және Әлішер Данилов өнер көрсетті. Олар инновациялық жобаны табысты жүзеге асырғаны үшін «Innovation Project» номинациясының финалистері атанды.

Еске сала кетейік, оқушылар халықаралық чемпионатқа жолдаманы ҚР Оқу-ағарту министрлігінің қолдауымен Дарын РҒПО және USTEM Foundation қоғамдық қоры ұйымдастырған FIRST Central Asia Орталық Азия ойындарында жеңіп алған болатын.

Орта білім
28 марта 2024
ЕЛІМІЗДЕ КАДРЛЫҚ РЕЗЕРВКЕ АЛЫНҒАН ПЕДАГОГТЕР 100-ГЕ ЖУЫҚ МЕКТЕПКЕ БАСШЫЛЫҚ ЛАУАЗЫМҒА ТАҒАЙЫНДАЛДЫ

Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша өткен жылдан бастап елімізде менеджерлердің кадрлық резервін іріктеу және дайындауға бағытталған «Білім берудегі өзгерістердің 1000 көшбасшысы» жобасы іске асырылуда. Оның алғашқы құрамына 207 педагог іріктеуден өтті. Қазір олардың 100-ге жуығы мектеп директоры қызметіне кірісті. Кадрлық резервке алынған елордалық педагогтермен Оқу-ағарту министрі Ғани Бейсембаев кездесті.

Кездесуде ведомство басшысы білім беру сапасын арттырудың маңызды міндеттеріне тоқталды. Бұл - менеджментті нығайту, оқу бағдарламаларын жаңарту, ауыл мектептерін қолдау бойынша кешенді бағдарламаны іске асыру, педагогтерді даярлау, қайта даярлау және біліктілігін арттыру тәсілдерін жетілдіру, инфрақұрылымдық кешенді жақсарту, сапаны бағалаудың ұлттық жүйесін трансформациялау сияқты бес негізгі бағыт.

«Білім берудегі өзгерістердің 1000 көшбасшысы» жобасының мақсаты мен міндеті білім беру жүйесінің сапасын арттыру және басқарушы кадрлардың жаңа буынын қалыптастыру. Біз үйлесімді жұмыс істеуіміз керек. Сіздерге жобаның алғашқы түлектері ретінде үлкен жауапкершілік артылады. Қазір сіздердің алдыларыңызда балаларымыз бен педагогтерімізді жайлы және қауіпсіз жағдаймен қамтамасыз ету сияқты басты міндет тұр», – деп атап өтті Ғани Бейсембаев.

Кездесуге жоба аясында іріктеуден өткен елордалық 15 көшбасшы қатысты. Қазіргі таңда резервке алынған педагогтердің алтауы басшылық лауазымдарға тағайындалған. Сегіз ай ішінде олар жеке, кәсіптік, басқару, аналитикалық дағдылар мен құзыреттер бойынша дайындықтан өтті.

Айта кетейік, жобаға бүгінде педагогтер арасында сұраныс артып келеді. Биыл оған қатысуға 10 мың мұғалім өтінім берген. Былтырғы жылмен салыстырғанда қызығушылық танытып отырғандардың саны 2,5 есе артқан.

27 марта 2024
ҒАНИ БЕЙСЕМБАЕВ ЕЛІМІЗДІҢ БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНА ЕҢБЕГІ СІҢГЕН ҰСТАЗДАРМЕН КЕЗДЕСТІ

ҚР Оқу-ағарту министрі Ғани Бейсембаев «Қазақстанның Еңбек ері» және «Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы» атақтарын иеленген еліміздің құрметті педагогтерімен кездесті. Олардың қатарында Аягүл Миразова, Алина Соловьева, Алма Шукыжанова сынды отандық білім беру жүйесінің қалыптасу тарихында еңбегі сіңген, есімдері көпшілікке белгілі ұлағатты ұстаздар да бар. 

Қазақстанның Еңбек ері Аягүл Төреқызы Мемлекет басшысының қолдауының арқасында елімізде педагог мәртебесіне ерекше көңіл бөлініп жатқанын атап өтті. Дегенмен білім жүйесін одан әрі жетілдіру үшін оны үздіксіз дамыту қажет деген ұстаз, әр мұғалім баланың рухани жан дүниесі бай, адамгершілігі жоғары тұлға ретінде қалыптасуына ықпал етуі керек екенін айтады.

«Бізге үлкен жауапкершілік жүктелген. Сондықтан жас ұстаздар балалардың бойына тек академиялық білімді сіңіріп қана қоймай, адами қасиеттері мен моральдық принциптеріне де мән беріп, тәрбиелеуі қажет. Президент ұлттық құрылтайда басымдық берген құндылықтар барлық педагогикалық қауымдастық пен ата-аналар үшін темірқазыққа айналуы тиіс», - деп атап өтті Аягүл Миразова.

Өз кезегінде министр ұстаздарға бала оқытудағы ерен еңбектері үшін алғыс білдіріп, олардың үздік тәжірибелері мен парасат-пайымдары өңірлерде таратылуы керектігін айтты.

«Ыбырай Алтынсарин «Мұғалім болу – мансап емес, жоғарыдан берілген сый» деген еді. Мұғалімнің еңбегі ерен, өлшеусіз. Ал қазіргі педагог – ол көшбасшы, барлық әріптестері үшін үлгі болуы тиіс. «Қазақстанның Еңбек ері», «Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы» атағын алған мұғалімдер кәсіби сарапшы ретінде мектепті басқару ісіне, тәрбие жұмыстарына қатысуы қажет», – деді Ғани Бейсембаев.

Оқу-ағарту министрі білім беру саласындағы кейінгі жылдардағы оң өзгерістерге тоқталды. Атап айтсақ, жалақы көлемін ұлғайту, жүктемені азайту, кәсіби біліктілікті арттыру, инфрақұрылымды жаңғырту және т.б. Бүгінгі таңда еліміздегі 2 906 мектепте балалар бір ауысымда білім алуда.

Айта кетейік, Мемлекет басшысы елімізде алғаш рет «Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы» мемлекеттік наградасын бекітті. 2021 жылдан бері 46 педагог осы марапатты алса, үш педагог «Қазақстанның Еңбек ері» атағын иеленді.

27 марта 2024
КҮН САНЫ

78 404 оқушы Республикалық ауыл оқушылары олимпиадаcына қатысты

Ауыл оқушыларына арналған Республикалық олимпиадаға 9-11 сыныптардан 78 404 оқушы қатысты. 4 оқушы Республикалық физика-математика мектебіне оқуға шақырту алды. Олимпиаданың 69 жеңімпазына қазақстандық жоғары оқу орындарына грант табысталды.

Орта білім
26 марта 2024
1 СӘУІРДЕ БІРІНШІ СЫНЫПҚА ҚҰЖАТТАРДЫ ҚАБЫЛДАУ БАСТАЛАДЫ

Биыл бірінші сыныпқа өтініш қабылдау 1 сәуірде басталып, 2024 жылдың 31 тамызына дейін жалғасады, деп хабарлайды ҚР Оқу-ағарту министрлігінің баспасөз қызметі.

Ата-аналар баланың құжаттарын электрондық үкіметтің еgov.kz. веб-порталы арқылы тапсыра алады. Жаңа оқу жылында бірінші сыныпқа 370 мыңнан астам бала барады деп күтілуде.

«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне білім беру, тәлімгерлік және балалардың қауіпсіздігі мәселелері жөніндегі Заңына сәйкес лицейлер мен гимназияларға бірінші сыныпқа қабылдау кезінде емтихан өткізуге тыйым салатын ереже енгізілді. Барлық балалар, дайындық деңгейіне қарамастан, тең мүмкіндіктерге ие болады. Бұл бастама тестілеу мен әңгімелесуге байланысты бірінші сынып оқушыларындағы психологиялық қысымды азайтуға бағытталған»,- деп атап өтті орта білім Комитетінің басқарма басшысы Әлия Чокушева.

Балалар бірінші сыныпқа алты жастан бастап ата - анасы немесе заңды өкілінің өтініші негізінде қабылданады.

Портал арқылы өтініш тапсыру үшін: 1) ата-аналардың немесе басқа заңды өкілдердің өтініші; 2) "Профилактикалық екпелер картасы" № 065/у нысанды және "Бала денсаулығының паспорты" № 052-2/у нысанды медициналық анықтамалар; 3) баланың 3х4 см өлшеміндегі цифрлық фотосуретi.

Өтініш демалыс және мереке күндерді қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін қабылданады.

Жасанды интеллект фотоиллюстрациясы

Білім саласында сапаны қамтамасыз ету
26 марта 2024
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПЕДАГОГТЕР TALIS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУІНЕ ҚАТЫСТЫ

TALIS-2024 халықаралық зерттеуінің негізгі кезеңі аяқталды. Оған 8 мыңға жуық қазақстандық педагог қатысты.

Білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитеті төрағасының айтуынша, кезекті раундқа қатысу белгілі бір бағыттар бойынша өзгерістер динамикасын, оның ішінде қабылданған шаралардың тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді.

«Бұған дейінгі зерттеулердің қорытынды нәтижелері «Педагог мәртебесі туралы» заңды әзірлеу кезінде ескерілгенін айта кету керек. Қазір зерттеу модульдерінің саласы кеңейіп келеді. Біз Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының, Республикалық ғылыми-практикалық білім мазмұнын сараптаудың орталығының, «Өрлеу» БАҰО-мен бірлесіп дайындаған ұлттық сұрақтарды енгіздік. Зерттеу нәтижелері еліміздегі білім беру саясатын әзірлеуде пайдаланылатын болады», – деп атап өтті комитет төрағасы Ернұр Дәуенов.

TALIS-2024 ұлттық зерттеу есебі еліміздің сегіз макроөңірі бойынша нәтижелердің талдамасымен 2026 жылы жарияланады.

Анықтама үшін: TALIS (Teaching and Learning International Survey) — Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының қолдауымен жүргізілетін кең ауқымды әрі беделді халықаралық зерттеу. Ол мектептегі білім беру ортасын, еңбек жағдайларын және мұғалімдердің кәсіби дамуын жақсартуға бағытталған.

26 марта 2024
МЕМЛЕКЕТ БАСШЫСЫНЫҢ ТАПСЫРМАЛАРЫН ОРЫНДАУ

АЙТЫЛДЫ:

Пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдерін енгізу, қажетті оқу материалдарын цифрлық форматқа көшіру

(Қазақстан Республикасы Президентінің «Әділетті Қазақстан: бәріміз және әрқайсымыз үшін. Қазір және әрдайым» сайлауалды бағдарламасы)

ОРЫНДАЛДЫ:

Бүгінгі таңда мектеп оқулықтарының 95,5%-ы цифрлық форматқа ауыстырылды. Олар мемлекеттік сараптамадан өтіп, оқу-әдістемелік кешендер тізіміне енгізілді. Сандық форматтағы оқулықтар еліміздегі 13 баспаның 11 платформасында қол жетімді.

Қазақстан Республикасы Президентінің сайлауалды бағдарламасын іске асыру барысында 2023 жылы 1507 пәндік кабинет сатып алынып, жоспардың орындалуы 100%-ға жетті.

2024 жылы еліміздің 700-ден астам мектебінде 1206 заманауи робототехника, химия, биология, физика, STEM пәндік кабинеттерін ашу жоспарланған.

25 марта 2024
ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДІК ОЛИМПИАДАЛАР ЖАҢА ФОРМАТҚА ӨТТІ

Елімізде жыл сайын 17 наурызда өтетін жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиада басталды. Ол биыл алғаш рет бірден жеті өңірде өтеді, деп хабарлайды ҚР Оқу-ағарту министрлігінің баспасөз қызметі. Бұл санитарлық, медициналық және өрт қауіпсіздігі мен қоғамдық тәртіптің барлық нормаларын күшейтуге мүмкіндік береді.

Жаратылыстану-математикалық бағыт:
17-21 наурыз - Астана қ. физика, математика;
24-28 наурыз - Алматы қ. информатика, география;
27-31 наурыз - Павлодар қ. химия, биология.

Қоғамдық-гуманитарлық бағыт:
1-5 сәуір - Қостанай қ. орыс тілінде оқытатын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті;
7-11 сәуір - Атырау қ. қазақ тілінде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті;
14-18 сәуір - Өскемен қ. Қазақстан тарихы, құқықтану негіздері;
20-24 сәуір - Петропавл қ. ағылшын, неміс және француз тілдері.

Олимпиаданың республикалық кезеңіне барлығы 1668 оқушы қатысады. Жаратылыстану-математикалық - 946 және қоғамдық-гуманитарлық бағыттар бойынша 772 оқушы бақ сынайды. Айта кетейік, қатысушылар арасында 87 олимпиадалық резерв мүшесі және ауыл мектептері арасындағы республикалық олимпиаданың 65 жеңімпазы бар.

Толық ақпарат daryn.kz сайтында қол жетімді.

Социальные сети
Facebook
Instagram
Меню подвал
Қазақстан Республикасының ұлттық стандарты
Өмірлік жағдайлар
Терминдер мен қысқартулар
Тұрақты даму мақсаттары
Мемлекеттік органдардың жаңалықтар арнасы
Цифрлық трансформация тұжырымдамасы
ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметі
ҚР Президентінің жолдаулары
ҚР Мемлекеттік рәміздері
ҚР Премьер-Министрінің сайты