Азаматтар мен заңды тұлғалардың өтініштерімен жұмыс істеу – мемлекеттік органдардың халықпен өзара әрекеттесуінің негізгі құралдарының бірі болып табылады. Ашықтық, мерзімдердің сақталуы, әрбір өтінішке мұқият қарау – осының бәрі азаматтардың сенім деңгейіне және мемлекеттік басқарудың тиімділігіне тікелей әсер етеді.

Азаматтар мен заңды тұлғалардың өтініштерімен жұмыс істеу – мемлекеттік органдардың халықпен өзара әрекеттесуінің негізгі құралдарының бірі болып табылады. Ашықтық, мерзімдердің сақталуы, әрбір өтінішке мұқият қарау – осының бәрі азаматтардың сенім деңгейіне және мемлекеттік басқарудың тиімділігіне тікелей әсер етеді.
Осыған байланысты өтініштерді қарастыруға жауапты қызметкерлердің құқықтық сауаттылығын үнемі арттыру ерекше өзектілікке ие.
Аталған бағыттағы жұмыс шеңберінде Ақмола облысының санитариялық-эпидемиологиялық бақылау департаментінде аумақтық басқарма қызметкерлеріне арналған семинар өткізілді. Іс-шараның тақырыбы – Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің нормаларына сәйкес жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі болды.
Семинардың басында департамент басшысының міндетін атқарушы Сауле Садвакасова өтініштерді қарау кезінде ашықтық, жариялылық және азаматтардың заңды мүдделерін сақтау қағидаттарының маңыздылығын атап өтті. Ол өтініштерге құқықтық тұрғыдан дұрыс баға беру және уақтылы әрекет ету – мемлекеттік органдар жұмысының тиімділігінің негізгі көрсеткіші екенін баса айтты.
Семинар барысында департаменттің құқықтық бөлімінің басшысы Булат Байкенов жан-жақты таныстырылым жасап, өтініштермен жұмыс істеудің кезең-кезеңімен жүргізілетін нұсқаулығын ұсынды. Ол өтінішті тіркеуден бастап түпкілікті шешім қабылдауға дейінгі барлық кезеңдерде лауазымды тұлғалардың әрекет алгоритмін түсіндірді.
Ерекше назар өтініштерді қарау мерзімдеріне, бас тартуға рұқсат етілетін негіздерге және дауларды сотқа дейін реттеу мүмкіндіктеріне аударылды.