Меню
Страницы
Әкім аппараты
Құжаттар
Баспасөз орталығы
Қызметі
Байланыс ақпараты
Онлайн қабылдау
Қызметі
Әкім аппараты
Онлайн қабылдау
Құжаттар
Все материалы
09 апреля 2025
«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл туралы»

Қазақстан  Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл туралы» Заңының 8- бабы 5- тармағына  және «Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі  талдау жүргізудің үлгілік қағидиларын бекіту туралы»  Қазақстан Республикасы Мемлекеттік  қызмет  істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 19 қазандағы №12 бұйрығына сәйкес 2025 жылдың 22 сәуірден бастап 22 мамыр аралығында Жәнібек ауданы әкімінің аппаратына және аудан әкімдігіне бағынысты бөлімдерінде, сонымен қатар Тау, Қамысты, Борсы, Жақсыбай және Талов ауылдық округ әкімі аппараттарына сыбайлас жемқорлық тәуекелдері  бойынша ішкі талдау жүргізіледі.

07 апреля 2025
Қазақстанда жылжымалы мүлік кепілін тіркеу қызметіне сұраныс артты

Қазақстанда жылжымалы мүлік кепілін
тіркеу қызметіне сұраныс артты

 

         2024 жылы Қазақстанда жылжымалы мүлікті кепілге қою бойынша  50 902 қызмет көрсетілді. Ал 2023 жылы 28 072 қызмет көрсетілген, яғни 2024 жылы қызметтердің саны 22 830-ға артып, өсім 44,8% құрады.

Жылжымалы мүлікке жылжымайтын мүліктен басқа кез келген мүлік жатады. Олардың қатарына көлік құралдары, ақша, айналымдағы тауарлар, бағалы қағаздар, мүліктік құқықтар және басқа да активтер кіреді.

Заң бойынша автокөліктер, ауыл шаруашылығы техникасы, әуе және теміржол көліктері міндетті мемлекеттік тіркеуге жатады. Мұндай мүлік кепілге қойылған жағдайда, тіркеу тиісті уәкілетті органдар арқылы жүзеге асырылады.

Міндетті мемлекеттік тіркеуді талап етпейтін жылжымалы мүлік түрлеріне ақша қаражаттары, жабдықтар, мүліктік құқықтар, негізгі құралдар, банк салымдары, бағалы қағаздар, айналымдағы тауарлар, тауарлық-материалдық қорлар, астық және өзге де мүлік жатады.

Кепіл – борышкер қарызын төлей алмаған жағдайда несие беруші оның мүлкін басқаруға мүмкіндік алатын міндеттемелерді қамтамасыз ету тәсілі. Кепіл болған жағдайда несие беруші кепілге қойылған мүлікті сатып, қарызын өтей алады.

Жылжымалы мүлікті кепіл ретінде тіркеу қызметін ХҚКО немесе электронды үкімет порталы арқылы алуға болады. Аталған қызмет «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясында өтініш қабылданған сәттен бастап 2 жұмыс күні ішінде көрсетіледі.

ХҚКО-да қызмет алу үшін:

  • өтініш;
  • көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын немесе өкілдің өкілеттігін растайтын құжат;
  • кепілдің шарттары немесе кепіл туралы келісімшарт;
  • тіркеу алымы сомасының бюджетке төленгенін растайтын құжат;
  • жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы куәлік үшін төленгенін растайтын құжат.

Айта кетейік, кепілді тіркеу Жылжымалы мүліктің кепіл тізіліміне енгізу арқылы жүзеге асырылады. Бұл тізілімде кепілге қойылған мүлік туралы ақпарат сақталады және оның бар-жоғын тексеруге мүмкіндік береді.

Жылжымалы мүлік кепілінің тізіліміндегі кепілден шығару кепіл ұстаушының өтініші негізінде жүргізіледі. Мемлекеттік тіркеу өтініш берушінің тіркеуші органға жүгінуінен кейін жүзеге асырылады.

 

31 марта 2025
Қазақстан Республикасы Экология және табиғи ресурстар министрлігі

Қазақстан Республикасы Экология және табиғи ресурстар министрлігі «Таза Қазақстан» ауқымды акциясы аясында @TazaQazBot ыңғайлы телеграм-чат-боты арқылы жергілікті мекеннің және экология мәселелері туралы өтінімдер берудің жаңа сервисін әзірледі.

Бұл елдің әрбір қамқор тұрғынына проблемалық жерлерді бірден суретке түсіруге немесе галереядан суреттерді жүктеуге, орналасқан жерін көрсетуге және мәселені егжей-тегжейлі сипаттауға мүмкіндік береді.

Өтінім түріндегі барлық ақпарат операторға жергілікті атқарушы органнан келіп түседі, ол оны жүктейді және орындаушыны тағайындайды.

Сонымен қатар, тұрғындар жолдардың, саябақтардың, кіреберістердің, жарықтандырудың, абаттандырудың және қоғамдық және жеке аумақтардың санитарлық жағдайына қатысты көптеген мәселелер туралы хабарлай алады.

 

Өтінім санатына байланысты орындаушы тапсырманы орындауы тиіс уақыт автоматты түрде белгіленеді. Жұмыс аяқталғаннан кейін Орындаушы фотосуретті және қажет болған жағдайда түсініктеме береді.

Кері байланыс ретінде пайдаланушылар орындаушыны тағайындау және жұмысты аяқтау туралы хабарламаларды тікелей Телеграм-ботта алады. Өтінімді орындағаннан кейін олар орындалған жұмыстың сапасын бағалап, барлық өтінімдерін қарай алады.

«Таза Қазақстан» сервисі әрбір азаматқа тазалық пен тәртіпті сақтауға белсенді қатысуға мүмкіндік бере отырып, еліміздегі халықтың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған.

Бірлескен күш-жігердің арқасында біздің кең еліміздің әрбір елді мекені таза әрі экологиялық қауіпсіз болады деп сенеміз.

26 марта 2025
Орал қаласында кезекші ХҚКО-ның мекенжайы өзгереді

     "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының БҚО бойынша филиалы   1 сәуірден бастап Орал қаласында кезекшілік кестесі бойынша Жамбыл көшесі, 81/2 мекенжайында орналасқан Халыққа қызмет көрсету орталығы жұмыс істейтінін хабарлайды. Азаматтарды қабылдау жұмыс күндері сағат 9:00 - ден 20:00-ге дейін және сенбі күні сағат 9:00-ден 13 00-ге дейін жүргізіледі..

    Бұл ретте Исатай-Махамбет көшесі, 84 мекенжайында орналасқан ХҚКО жұмыс күндері сағат 9: 00-ден 18:00-ге дейін әдеттегі жұмыс кестесіне көшеді.

     Сонымен қатар, кезекші мамандандырылған ХҚКО мекен-жайы өзгеріссіз қалады: Жәңгір хан көшесі, 160. Ол дүйсенбіден жұмаға дейін, сағат 9.00 – ден 20.00-ге дейін, түскі үзіліссіз, сенбіде 9.00-ден 13.00-ге дейін жұмыс істейді.

18 марта 2025
ХҚКО-дан төлқұжат пен жеке куәлікті қалай алуға болады?

Как получить паспорт и удостоверение личности в ЦОНе?

        С начала года в Западно-Казахстанской области выдано более 14 тысяч паспортов и удостоверений личности. Как оформить указанные документы? Об этом поясняет областной филиал «Госкорпорации «Правительство для граждан".

        Для получения паспорта и удостоверения личности необходимо обратиться в центр обслуживания населения. Услуга проводится в режиме экстерриториальности, то есть Вы можете обратиться в любой ЦОН, независимо от адреса, по которому вы зарегистрированы. В центре обслуживания операцию по оформлению удостоверения личности и паспорта осуществляет миграционная служба.

        Стоит отметить, что удостоверение личности выдается гражданам Республики Казахстан по достижении 16 лет. Что касается паспорта, то для детей который впервые  оформляет данный документ необходимо свидетельство о рождении, а для лиц старше 16 лет- удостоверение личности. В случае просрочки паспорта услугополучатель по желанию может подать заявление на получение нового паспорта или заменить его за 1-2 месяца до истечения срока его действия. Стандартный срок оказания услуги - 15 рабочих дней.

        Напомним, что в соответствии с пунктом 4 статьи 622 Налогового кодекса РК от уплаты государственной пошлины за удостоверение личности и паспорт освобождены следующие категории граждан. К ним относятся: ветераны ВОВ и приравненные к ним лица, Герои Советского Союза и Герои Социалистического Труда, инвалиды всех групп, а также один из родителей клиента, ставшего инвалидом с детства, пожилые люди, проживающие в учреждениях для престарелых и инвалидов, дети-сироты и дети, оставшиеся без попечения родителей, проживающие в детских домах или интернатах многодетных матерей, имеющих звание «Мать-героиня», награжденные нагрудными знаками «Алтын алқа» и «Күміс алқа».

 

14 марта 2025
Қазақстанның МХҚКО-ларында қосымша сервис енгізілді

Қазақстанның МХҚКО-ларында қосымша сервис енгізілді

 

2025 жылы еліміздің барлық мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталықтарында «МХҚКО жеке менеджері» сервисі іске қосылды. Аталған сервис қызмет алушыларды басым кезек бойынша қабылдауға мүмкіндік береді, бұл күту уақытын едәуір қысқартады.

 

Жеке менеджер сервисін қолдану үшін МХҚКО ресепшніне жүгіну керек. Ол азаматтарды кезектен тыс қабылдап, көлік құралдарын тіркеу, есепке қою және есептен шығару, мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгісін беру секілді қызметтер бойынша құжаттарды рәсімдейді.

 

Қызмет түрі таңдалғаннан кейін жеке менеджер қажетті құжаттарды толтырып, келісім-шартты әзірлейді және оларды уәкілетті мемлекеттік органға жалпы тәртіппен жолдайды.

 

         «Азаматтарға арналған үкімет» – азаматтармен өзара әрекеттесу сапасын, жылдамдығын және тиімділігін үздіксіз арттыруға басымдық беретін және қызмет алушыларға бағдарланған ұйым.  Азаматтардың жедел қызметке сұранысын ескере отырып, біз 2024 жылы «Жеке менеджер» қызметін алғаш рет Қазақстанның төрт қаласында пилоттық режимде іске қостық, ал 2025 жылдан бастап аталған сервис елдегі барлық МХҚКО-ларда енгізілді», – деп атап өтті «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорацияның Басқарма Төрағасы Арман Кенжеғалиев.

 

         Айта кетейік, «МХҚКО жеке менеджері» сервисі алғаш рет пилоттық жоба ретінде Астана, Алматы, Шымкент, Орал қалаларында енгізілді. Жарты жыл ішінде жоба өзінің тиімділігін дәлелдеп, ел ішінде қолдану аясы кеңейтілді.

        

Еске салайық, МХҚКО-ларда құжаттарды дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9:00-ден 18:00-ге дейін қабылдайды. Сенбі күні кезекші МХҚКО-лар 9:00-ден 12:00-ге дейін жұмыс істейді.

11 марта 2025
ХҚКО және МХҚКО наурыз айында қалай жұмыс істейді?

ХҚКО және МХҚКО наурыз айында қалай жұмыс істейді?

«Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы Халықаралық әйелдер күні мен Наурыз мейрамына орай ХҚКО мен мамандандырылған ХҚКО-ның жұмыс кестесін жариялайды.

Сенбі мен жексенбі күндері, яғни 8 және 9 наурыз, ХҚКО мен МХҚКО-лар жұмыс істемейді.

10 наурыз, яғни дүйсенбі кезекші ХҚКО мен МХҚКО-лар үшін жұмыс күні болып, 9.00-ден 13.00-ге дейін қызмет көрсетеді.

Наурыз мейрамына орай ХҚКО мен МХҚКО-лар үшін 21, 22, 23, 24 наурыз демалыс күндері болып саналады. 25 наурыз, яғни сейсенбі күні кезекші ХҚКО мен МХҚКО-лар үшін жұмыс күні. Бұл орталықтар азаматтарды сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін қабылдайды.

Еске салайық, Қазақстанда демалыс күндері болып 8-10 наурыз бен 21-25 наурыз аралығы жарияланған.

Кезекші ХҚКО мен МХҚКО-лардың актуалды тізімін Мемлекеттік корпорацияның ресми Instagram парақшасынан немесе 1414 нөмірі арқылы білуге болады.

27 февраля 2025
Оралдықтар балаларына қандай есімдерді жиі қояды?

Оралдықтар балаларына қандай есімдерді жиі қояды?

 

         Батыс Қазақстан облысының тұрғындары сәбилеріне ең жиі қоятын есімдер белгілі болды. Бұл туралы «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік Корпорациясының облыстық филиалы хабарлайды.

 

АХАТ бөлімінің мәліметі бойынша, жаңа туған ер балалар арасында кездесетін ерекше есімдер қатарына Мұхаммед, Ибраһим, Әмірхан кіреді. Ал қыз балалар арасында Кәусар, Айзере және Айерке есімдері танымал.

 

       Айта кетейік, жыл басынан бері АХАТ бөлімі арқылы 950-ден астам баланың туу туралы акт жазбасы тіркелген. Сонымен қатар облыста 16 жұп егіз дүниеге келген.

 

Еске сала кетейік, нәрестенің тууын тіркеуге өтініш берудің бірнеше жолы бар: ХҚКО арқылы, электрондық үкімет порталы арқылы, сондай-ақ екінші деңгейлі банктердің қосымшалары арқылы. Бұдан бөлек, азаматтар бұл қызметті проактивті форматта ала алады. Яғни, жаңа туған нәрестенің анасына 1414 нөмірінен SMS-хабарлама жіберіледі.

26 февраля 2025
Объявление
17 февраля 2025
Бірыңғай байланыс орталығында рекорд: бір күнде 120 мың өтініш өңделді

Бірыңғай байланыс орталығында рекорд:
 бір күнде 120 мың өтініш өңделді

 

2024 жылы «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік Корпорациясы КЕ АҚ-ның Бірыңғай байланыс орталығы 27 миллионнан астам өтініш өңдеді. Күн сайын Бірыңғай байланыс орталығы 1414 нөміріне келіп түскен қоңырауларды, Telegram-дағы EgovKzBot 2.0 чат-боты мен support@goscorp.kz электронды поштасына жолданған хабарламаларды, сондай-ақ «ХҚКО» мобильді қосымшасы арқылы жүргізілген бейнеқоңырауларды қоса алғанда 30 мыңнан 90 мыңға дейін өтініштерді қабылдайды. Жуырда орталықтың 2011 жылдан бастап жұмыс істеген барлық кезеңінен бері ең жоғары көрсеткіш тіркелді – бір күнде 120 мың өтініш қабылданды.

 

Ең көп қойылатын сұрақтар – ЭЦҚ беру және кері қайтарып алу, салық пен есептік көрсеткіштердің сомасын анықтау, ҚР азаматтарының төлқұжаттары мен жеке куәліктерін беру.

 

«Бірыңғай байланыс орталығы өз қызметін бастаған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету жүйесінде негізгі буынға айналды. 2024 жылы Бырыңғай байланыс орталығына 27,1 миллион өтініш келіп түсті, ал қызмет алушылардың консультациялық көмек сапасына қанағаттану деңгейі 96,8 пайызға жетті. Біз Бірыңғай байланыс орталығының жұмыс процестерін жетілдіруді жалғастырып, мемлекеттік қызметтерді алу ісін одан әрі жеңіл әрі қолжетімді ететін боламыз» – деді «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік Корпорациясының Басқарма Төрағасы Арман Кенжеғалиев.

 

2024 жылы Бірыңғай байланыс орталығы ЭЦҚ бойынша 1 023 354 өтініш, төлқұжаттарды беру бойынша 367 428 өтініш, жеке куәліктерді беру – 228 693, cалық төлеушілерді тіркеу бойынша 114 082 өтініш, бала туғанға жәрдемақы тағайындау бойынша 81 902 өтініш, бала күтімі бойынша 1,5 жасқа дейінгі әлеуметтік төлемдерге 67 979 өтініш, көпбалалы отбасыларға арналған жәрдемақы бойынша 64 544 өтінішке жауап берді.

 

Еске салайық, Бірыңғай байланыс орталығы 1381 мемлекеттік қызмет бойынша кеңес береді. Қазақстан азаматтары үшін кез келген байланыс операторы арқылы барлық өтініштер тегін қабылданады.

 

Социальные сети
Жәнібек ауданы
Меню подвал
Экран дикторы
ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметі
ҚР Президентінің жолдаулары
ҚР Мемлекеттік рәміздері
ҚР Премьер-Министрінің сайты
ҚР Президентінің сайты
Терминдер мен қысқартулар
Тұрақты даму мақсаттары
Цифрлық трансформация тұжырымдамасы