«Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы азаматтардың қажеттіліктеріне қарай мемлекеттік қызметтерді көрсету форматтарын үнемі жетілдіріп келеді. Солардың бірі – «Жеке менеджер» сервисі. Бұл қызмет арқылы сіз өзіңізге қолайлы уақытта және сізге ыңғайлы жерде мемлекеттік қызметке қол жеткізе аласыз. Ол үшін өтінім қалдыру жеткілікті – арнайы маман келіп, қажетті сұрақтарыңызды жұмыс немесе жеке істеріңізден қол үзбей-ақ шешуге көмектеседі.
Аталған қызмет әсіресе кішкентай баласы бар ата-аналарға, жұмыс кестесі тығыз азаматтарға, кәсіпкерлерге және денсаулығына байланысты қозғалысы шектеулі жандарға өте қолайлы, яғни Халыққа қызмет көрсету орталығына келуге мүмкіндігі жоқ азаматтардың барлығына арналған.
«Жеке менеджер» қызметі 2024 жылдан бастап іске қосылды және қазіргі таңда көптеген мемлекеттік қызметтерді үйде, кеңседе немесе сіз үшін ыңғайлы кез келген жерде алуға мүмкіндік береді. Тек жеке куәлік, төлқұжат, жүргізуші куәлігі мен көлік құралын тіркеу қызметтері бұл сервис арқылы көрсетілмейді. Қызмет көрсететін маман сіздің өтінішіңіздің негізінде, алдын ала келісілген уақытта келеді. Қызмет құны – 7190 теңге, оған ұйымдастыру мен жеткізу шығындары кіреді.
Қызметті пайдалану үшін Мемлекеттік корпорацияның ресми сайтына кіріп, «Жеке менеджер» бөліміндегі «Өтінім қалдыру» батырмасын басып, қажетті ақпаратты енгізу керек. Одан кейін «Азаматтарға арналған үкімет» мамандары сізбен хабарласып, келу уақытын нақтылайды. Сондай-ақ, өтінімді 1414 байланыс орталығы арқылы да беруге болады. Операторлар кеңес беріп болған соң, сізге сілтеме жазылған жеке SMS-хабарлама жіберіледі. Сілтемеге өтіп, өтінімді онлайн беруге болады.
Айта кетейік, Халыққа қызмет көрсету орталықтарының өзінде де «Жеке менеджер» сервисі қарастырылған. Бұл қызметті орталықта қолдансаңыз, сізге басымдығы бар талон беріледі. Одан кейін қызмет көрсету туралы келісімшарт жасалады. Бұл қызметтің құны – 5500 теңге. Сервис төлқұжат пен жеке куәлік рәсімдеуден басқа барлық мемлекеттік қызмет түрлерін қамтиды.
Мемлекеттік корпорация азаматтардың қажеттіліктерін ескеріп, мемлекеттік қызметтерді қолжетімді әрі ыңғайлы ету үшін жаңа сервистерді енгізуді жалғастыруда.
«Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы Халыққа
қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесін ҚР Денсаулық сақтау
министрлігінің ақпараттық жүйесімен біріктірді. Бұл жүргізуші куәлігін алу
кезінде 073/е үлгісіндегі жалған медициналық анықтама ұсыну мүмкіндігін
жояды.Енді азаматтарға «Жүргізуші куәлігін беру» мемлекеттік қызметін алу кезінде медициналық анықтаманы қағаз түрінде тапсырудың қажеті жоқ. Медициналық тексерудің нәтижесі автоматты түрде ИАЖ ХҚКО-ға келіп түседі.
Бұл жаңашылдық өтініштердің қарау мерзімін жеделдетуге, жалған құжаттарды ұсыну жағдайларын болдырмауға және жүргізуші куәлігін алу рәсімінің
ашықтығын арттыруға мүмкіндік береді.
Аталған бастама ауқымды цифрлық трансформацияның бір бөлігіне
айналды және бұл мемлекеттік органдар арасындағы өзара іс-қимылды
оңтайландыру арқылы мемлекеттік қызметтердің сапасы мен қолжетімділігін
арттыруға бағытталған.
Айта кету керек, жүргізуші куәлігінің қолданылу мерзімі аяқталмай тұрып
ауыстырылған жағдайда, медициналық тексеруден өту талап етілмейді. Сондайақ, психоневрологиялық және наркологиялық диспансерлерден анықтама ұсыну
қажеттілігі жоқ.
Құрметті аудан тұрғындары!
Адамгершілік құндылықтарды жаңғыртуға, отбасы мәртебесін артыруға бағытталған «Мерейлі отбасы» ұлттық конкурсының аудандық кезеңіне құжаттар қабылдау басталғанын хабарлаймыз!
Конкурсты өткізудің мақсаты:
1) отбасы институтын, адамгершілікті, руханиятты нығайту, жауапты ерлі-зайыптылықтың маңыздылығын мойындау;
2) балаларды тәрбиелеуде ата-аналардың жауапкершілігін арттыру;
3) отбасылық құндылықтарды, кәмелетке толған балалардың еңбекке жарамсыз және қарт ата аналарға қамқорлығын көрсету және кеңінен насихаттау;
4) қазақстандық отбасының оң имиджін насихаттау.
Қатысу үшін өтінім мен құжаттар 2025 жылдың 15 мамыр -15 маусым аралығында Тасқала аудандық ішкі саясат бөлімінде қабылданады. Құжаттарды қағаз немесе электрондық нұсқада тапсыра аласыздар.
«Мерейлі отбасы» конкурсының ережесі және конкурсқа қатысу туралы ақпаратты Тасқала аудандық ішкі саясат бөлімінен алуға болады.
тел: 8711 39 21 8 84, 87769129688 Жанжәбіл Даниялқызы нөмірлеріне хабарласып өтінім бере аласыздар!
Байқау Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 181 қаулысымен бекітілген «Мерейлі отбасы» ұлттық конкурсын өткізу қағидаларына (бұдан әрі – Қағидалар) сәйкес өткізіледі.
(Қағидаларға ҚР Үкіметінің 2021 жылғы 6 мамырдағы № 306 және 2022 жылғы 16 қарашадағы № 904 қаулысымен өзгерістер енгізілді).
Батыс Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы өңірдің барлық кәсіпорындарын бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі жөніндегі «ПАРЫЗ-2025» (бұдан әрі-Конкурс) республикалық конкурсына қатысуға шақырады.
Конкурс мемлекетіміздің тұңғыш Президентінің бастамасы бойынша 2008 жылдан бері өткізілуде. Қазақстан Республикасы Президентінің 2008 жылғы 23 қаңтардағы №523 Жарлығымен «Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі жөніндегі «Парыз» конкурсын өткізудің ережелері» бекітілді.
Конкурс халықтың әл-ауқатын одан әрі жақсарту үшін жеке кәсіпкерлік субъектілерінің қоғам алдындағы өзінің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігін қалыптастыруға және арттыруға бағытталған.
Конкурсты өткізудің мақсаттары:
1) жеке кәсіпкерлік субъектілерін өз қызметкерлері үшін, сол секілді тұтас алғанда қоғам үшін де әлеуметтік мәселелерді шешуге ынталандыру;
2) осы саладағы қолда бар оң тәжірибені көрсету және кеңінен тарату.
Жеке кәсіпкерлік субъектілері (бұдан әрі - үміткерлер) қатыса алатын конкурс Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында өткізіледі.
Мемлекеттің акциялары, жарғылық капиталдарындағы қатысу үлесі 50 проценттен асатын ұйымдар конкурсқа қатысуға жіберілмейді. Бұл конкурсқа жеке кәсіпкерлік субъектілер қатыса алады.
Конкурсқа катысуға:
1) қызметін кемінде үш жыл жүзеге асыратын;
2) таратылу сатысында тұрмаған, банкрот деп танылмаған;
3) Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының жойылмаған бұзушылықтары, оның ішінде қызметкерлерге жалақы және басқа да төлемдер бойынша мерзімі өткен берешегі жоқ;
4) қызметкерлермен ұжымдық еңбек даулары жоқ;
5) Қазақстан Республикасының аумағында саяси, кәсіподақ және діни ұйымдарды қолдауға бағытталуға тиіс емес әлеуметтік және қайырымдылық қызметті жүзеге асыратын;
6) конкурсқа қатысуға өтінімінде дәйекті мәліметтерді көрсеткен, сондай-ақ құжаттарды толық көлемде ұсынған үміткерлер жіберіледі.
Үміткерлерге конкурстың өңірлік және республикалық кезеңдеріне қатысу тегін болып табылады. Конкурс екі кезеңде өтеді: өңірлік және республикалық деңгейде. Үміткерлердің өтінімдері жергілікті атқарушы орган қағаз және электронды жеткізгіштерде қабылдайды. Өтінімдерді қарастыру облыстық әлеуметтік әріптестік пен әлеуметтік және еңбек қатынастарын реттеу жөніндегі үшжақты комиссиясының қорытындысы бойынша құжаттар республикалық комиссиясына жолданылады.
Комиссия ұсынылған материалдардың негізінде жеңімпаздарды анықтайды және мынадай номинациялар бойынша конкурстың лауреаттары атақтарын беру туралы шешім қабылдайды:
1) «Үздік әлеуметтік жауапты кәсіпорын».
Бұл номинацияда өз персоналын қолдауға, мүмкіндігі шектеулі адамдарды әлеуметтік бейімдеуге және жалпы коғамның әл-ауқатын жақсартуға бағытталған әлеуметтік бағдарламаларды (еңбекақыны және әлеуметтік төлемдерді төлеуді, кадрларды кәсіптік даярлау мен қайта даярлау жүйесін ұйымдастыру, мүмкіндігі шектеулі адамдарды барынша көп мөлшерде жұмысқа орналастыру және тағы басқалар) іске асыратын үміткерлердің кызметі қаралады;
2) «Еңбекті қорғау саласындағы үздік кәсіпорын».
Бұл номинацияда еңбек қызметі процесінде қызметкерлердің денсаулығын сақтауға мүмкіндік беретін еңбек жағдайларын жасайтын үміткерлердің қызметі қаралады;
3) «Үздік ұжымдық шарт».
Бұл номинацияда Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген, қызметкерлердің еңбек және әлеуметтік құқықтарын едәуір жақсартатын және нығайтатын ұжымдық шарттар қаралады.
4) «Экологияға қосқан үлесі үшін».
Бұл номинацияда қоршаған ортаның, қалдықтарды кәдеге жарату мен қайта өңдеудің жай-күйін жақсартуға бағытталған табиғатты қорғау (экологиялық) бағдарламаларын, іс-шараларын және жобаларын іске асыруда ерекше көзге түскен үміткерлердің қызметі қаралады.
5) «Жылдың үздік әлеуметтік жобасы» арнайы сыйлығы.
Бұл арнайы сыйлықта бизнес іске асыратын, халықтың әлеуметтік осал және аз қамтылған топтарының жұмыспен қамтылуына және (немесе) тұрмыс жағдайларын жақсартуға ықпал ететін әлеуметтік жобалар қарастырылады.
Гран-при - конкурстың жоғары наградасы жұмыста және корпоративтік әлеуметтік және экологиялық жауапкершілік қағидаттарын іске асыруда анағұрлым жоғары нәтижелерге қол жеткізген үміткерге беріледі.
Конкурсқа қатысу үшін үміткерлер жергілікті атқарушы органдарға материалдарды екі данада жолдайды, оларда:
1) осы ережелерге қосымшаға сәйкес толтырылған өтінім;
2) үміткердің өз қызметінің деңгейін өзін-өзі бағалауын және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігі бойынша нақты нәтижелерін білдіретін есебі болады;
Үміткердің есебінде:
3) есепке қосымша (ұжымдық шарттың көшірмесі және өзге де құжаттар);
4) Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі белгілеген және оның интернет-ресурсында орналастырылған нысанда толтырылған сауалнама болуы тиіс.
Құжаттарды қабылдау мерзімі ағымдағы жылдың 1 тамызына дейін.
Конкурс туралы толық ақпаратты облыстық жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасының https://www.gov.kz/memleket/entities/bko-social?lang=kk сайтынан және bqo_jumyspen_qamty инстаграм, https://www.facebook.com/bqo.jumyspen.qamty фейсбук әлеуметтік желілері арқылы білуге болады.
Басқарма мекенжайы: Орал қаласы, Сарайшық көшесі 44/2, 209-бөлме. Байланыс телефоны: 8(7112) 50-50-99, 51-28-66. Электронды мекенжайы: lu.zhadenova@bko.gov.kz.
Мемлекет жалдамалы тұрғын үй бағдарлама қатысушыларына тиімді балама ұсынып отыр – 17 өңірде «Отбасы банкімен» бірлесіп жастарға арналған жеңілдетілген ипотекалық бағдарлама іске қосылды.
Бастапқы жарна – тұрғын үй құнының 10-20%-ын, жылдық мөлшерлеме өңірге байланысты 5-9%-ды құрайды.
Бүгінгі таңда «Отбасы банк» АҚ филиалдарына 2026 адам жүгінді. Бұл – жалдамалы тұрғын үй бағдарламасына қатысушылардың жалпы санының 81%-ы.
Нәтижесінде 647 адамға несие берілді, 321 адам баспана іздеу үстінде.
Қалған қатысушылардың төлем қабілеттілігін анықтау жұмыстары жүргізілуде.
ҚР Мәдениет және ақпарат министрлігінің баспасөз қызметі
Бүгінгі таңда электр энергиясы көптеген құрылымдардың, соның ішінде бизнес пен кәсіпкерліктің қызметін қамтамасыз ететін маңызды ресурс болып табылады. Кәсіпкерлік объектілерін электрмен қамтамасыз ету үшін энергия беруші ұйымдардың электр желілеріне технологиялық қосылу қажеттілігі туындайды.
Сондай-ақ технологиялық қосылуды қажет ететін бірқатар жағдайлар бар: жаңадан іске қосылатын немесе қайта жаңартылатын электр қондырғыларын қосқанда, осыған дейін қосылған электр қондырғыларының максималды қуатын 200 кВт-қа дейін ұлғайған кезде, сыртқы электрмен жабдықтау схемасы өзгерген кезде, электрмен жабдықтау сенімділігі санаты өзгерген кезде, электр қондырғыларының қосылу нүктесі өзгерген кезде.
Жалпы алғанда, электр желілеріне қосылу процесін үш кезеңге бөлуге болады: өтініш беру, келісімшарт жасасу және технологиялық қосылу процесі.
Технологиялық қосылу мүмкіндігін бағалау үшін энергия беруші ұйымның ресми сайтында жеткізуші желілердің, бос және қолжетімді қуаттардың, сыйымдылықтардың, орындардың, электр желілерінің өткізу қабілеттілігі туралы ақпаратпен танысқан жөн. Айта кету керек, энергия беруші ұйым кейін жоғарыда аталғандар болмаған жағдайда технологиялық қосуды жүргізуден бас тартуға құқылы.
Бастапқы кезеңде кәсіпкер не ұйым басшысы арнайы нысан бойынша өтінішті толтырады және оған қажетті құжаттар тізімін тіркей отырып, энергия беруші ұйымға ұсынады. Құжаттар тізімі мыналардан тұрады: заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтама немесе рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік тізілімінен үзінді көшірме (ЖК үшін), мәлімделген электр қуатының есептеу-негіздемесі, ауыртпалықтар туралы анықтама, ұйым өкілінің сенімхаты, банктік деректемелері бар анықтама, ситуациялық жоспар, электрмен жабдықтауға жария шартты акцептеу туралы өтініш, техникалық шарттар. Елді мекендерде өтініш пен қоса берілген құжаттарды қағаз түрінде беруге жол беріледі.
Ескеретін жайт, 0,4 кВ энергия беруші ұйымның желілеріне қосылған кезде өтініш берушінің электр қондырғылары 600 м-ден аспайтын, 6-10 кВ желі үшін - 600 м және одан артық радиус қашықтықта болуы тиіс.
Өтінішті қоса берілген құжаттар тізімін қабылдаған кезде энергия беруші ұйымның өкілдері оның толықтығын тексереді және, барлық қажетті құжаттар болған жағдайда, 2 жұмыс күні ішінде олардың сәйкестігін тексереді, кейбір құжаттар жетіспеген жағдайда, қабылдаудан бас тартуға құқылы.
Әрі қарай, талап етілген құжаттар сәйкес келген жағдайда энергия беруші ұйым 10 жұмыс күні ішінде өтініш берушіге негізделген шығындар қорытындысын береді, өтініш берушімен шарт жасасады және технологиялық қосылуды жүзеге асырады. Ал мәлімделген құжаттар сәйкес келмеген жағдайда өтініш берушіге бас тарту себебі көрсетілген хабарлама жібереді.
Айта кету керек, құжаттарын талаптарға сәйкес келтірген өтініш беруші қайта өтініш беруге құқылы.
Келесі кезеңде энергия беруші ұйым өтініш берушімен электр қондырғыларын технологиялық қосу шартын жасасады, онда тараптардың әрқайсысына танысу, қол қою және шартты жөнелту үшін 5 жұмыс күні беріледі.
Өтініш беруші, өз кезегінде, өтініш беру және шарт жасасу кезеңдерінде бас тарту алған жағдайда, бас тартумен келіспейтінін білдіруге және бас тартудың негізсіздігі туралы энергетикалық сараптама жүргізу үшін сараптама ұйымына жүгінуге құқылы.
Соңғы кезеңде энергия беруші ұйыммен шарт жасасқаннан кейін күнтізбелік 30 күн ішінде электр желілері мен қондырғыларының жобалық құжаттамасын әзірлеу және бекіту жүргізіледі. Сондай-ақ, шарт жасалғаннан кейін 60 күнтізбелік күн ішінде құрылыс-монтаждау жұмыстары және электр желілері мен қондырғыларын өтініш берушіге пайдалануға беру жүзеге асырылады. Құрылыс-монтаждау жұмыстары аяқталғаннан кейін 2 жұмыс күні ішінде өтініш берушіге кернеу беріледі, есептегіштер пломбаланады және пломбалау актісі беріледі. Пломбалау актісін алғаннан кейін өтініш беруші 2 жұмыс күні ішінде энергиямен жабдықтаушы ұйымға электрмен жабдықтау шартын жасасу үшін қажетті құжаттарды ұсынуы қажет.
Өтініш беруші мен энергия беруші ұйым арасында туындайтын даулар Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 400-бабына сәйкес шешіледі.
ХҚКО мен МХҚКО мамыр айындағы мерекелік
күндерде қалай жұмыс істейді?
«Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы Халыққа қызмет көрсету орталықтары мен мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталықтарының мамыр айындағы мерекелік күндерге орай жұмыс кестесін хабарлайды.
ХҚКО-лар мен мамандандырылған ХҚКО-лар 1,7,9 мамыр күндері жұмыс істемейді.
3 және 10 мамыр, яғни сенбі күндері кезекші ХҚКО мен мамандандырылған ХҚКО-лар үшін жұмыс күні. Бұл күндері халыққа қызмет көрсету орталықтары 9:00-ден 13:00-ге дейін қызмет көрсетеді, мамандандырылған ХҚКО-ларда өтініштерді қабылдау 12:00-ге дейін жүзеге асады, ал дайын құжаттарды 13:00-ге дейін алып кетуге болады.
Кезекші ХҚКО мен мамандандырылған ХҚКО-лардың тізімін Мемлекеттік корпорацияның ресми Instagram парақшасынан немесе 1414 нөмірі арқылы білуге болады.
2024 жылы атаулы әлеуметтік көмек (бұдан әрі – АӘК) алған 50,9 мың отбасы мемлекеттік қолдау шараларының арқасында кедейлік жағдайынан шықты.
Аталған кезеңде жалпы сомасы 39,5 млрд теңгеге 78,1 мың отбасындағы 413,7 мың адамға АӘК берілді.
Өткен жылдың қорытындысы бойынша өңірлік бөліністе АӘК алушылардың ең көп саны Түркістан облысында – 15,8 мың отбасы (20,3%), Шымкент қаласында – 8,8 мың отбасы (11,3%), Алматы облысында – 6,1 мың адам отбасы (7,8%), Қызылорда облысында – 6,4 мың отбасы (8,1%) болды.
АӘК алушылар ең аз өңірлердің ішінде Ұлытау облысы – 363 отбасы (0,5%), Атырау облысы – 840 отбасы (0,9%), Солтүстік Қазақстан облысы – 1,2 мың отбасы (1,5%).
АӘК алушылардың құрылымында басым көпшілігі балалардың үлесіне – 66,6% немесе 275,5 мың адам; жұмыс істейтін азаматтар – 17,8% немесе 59,8 мың адам; балаларды, қарттарды және мүгедектігі бар адамдарды күтетін адамдар – 12,2% немесе 50,3 мың адам; қалған 3,4% азаматтардың басқа санаттарына тиесілі.
АӘК-нің негізгі мақсаты – ақшалай төлемдер түріндегі қолдауды жүзеге асыру және отбасының еңбекке қабілетті мүшелерін жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына тарту арқылы отбасын қиын өмірлік жағдайдан шығару.
АӘК мыналарды көздейді:
- табысы кедейлік шегінен аспайтын азаматтарға тоқсан сайын әлеуметтік көмек тағайындау;
- табысы аз отбасылардағы 1 жас пен 6 жас аралығындағы әр балаға 1,5 АЕК мөлшерінде ай сайынғы қосымша төлем беру.
- жұмысқа орналастыру, өз ісін ашуға ниетті отбасыларға гранттар беру, оқуға жіберу және тағы басқалар арқылы жұмыспен қамтуға жәрдемдесу..
Мысалы, Шығыс Қазақстан облысы Өскемен қаласының тұрғыны Нұргүл Дуанова мемлекеттік қолдау шаралары аясында оқудан өтіп, мамандық алып, табысты жұмысқа орналасты. Нәтижесінде Нұргүлдің сүйікті ісі табыс әкелетін жұмысқа айналды.
«Біздің үлкен отбасымыз 2020-2024 жылдар аралығында атаулы әлеуметтік көмек алушы болған еді. Содан кейін мен «кондитер» мамандығы бойынша кәсіптік оқыту курстарынан өттім. Оқуды аяқтағаннан кейін 2024 жылдың тамыз айында мен «Happy Cake» кондитерлік цехына жұмысқа тұрдым, онда осы күнге дейін жұмыс істеймін», – деді Нұргүл Дуанова.
2025 жылдың 1 қаңтарынан бастап АӘК-ке үміткер отбасылардың материалдық жағдайын тексеруді жүзеге асыратын учаскелік комиссиялардың қызметін цифрландыру үшін мобильді қосымша енгізілді. Бұл шара әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім шығару кезінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайтуға, сондай-ақ өтініш берушінің тұрғылықты жерін анықтауға және оның материалдық жағдайын суретке түсіруге бағытталғанын айта кетейік.
2024 жылы Қазақстанда жылжымалы мүлікті кепілге қою бойынша 50 902 қызмет көрсетілді. Ал 2023 жылы 28 072 қызмет көрсетілген, яғни 2024 жылы қызметтердің саны 22 830-ға артып, өсім 44,8% құрады.
Жылжымалы мүлікке жылжымайтын мүліктен басқа кез келген мүлік жатады. Олардың қатарына көлік құралдары, ақша, айналымдағы тауарлар, бағалы қағаздар, мүліктік құқықтар және басқа да активтер кіреді.
Заң бойынша автокөліктер, ауыл шаруашылығы техникасы, әуе және теміржол көліктері міндетті мемлекеттік тіркеуге жатады. Мұндай мүлік кепілге қойылған жағдайда, тіркеу тиісті уәкілетті органдар арқылы жүзеге асырылады.
Міндетті мемлекеттік тіркеуді талап етпейтін жылжымалы мүлік түрлеріне ақша қаражаттары, жабдықтар, мүліктік құқықтар, негізгі құралдар, банк салымдары, бағалы қағаздар, айналымдағы тауарлар, тауарлық-материалдық қорлар, астық және өзге де мүлік жатады.
Кепіл – борышкер қарызын төлей алмаған жағдайда несие беруші оның мүлкін басқаруға мүмкіндік алатын міндеттемелерді қамтамасыз ету тәсілі. Кепіл болған жағдайда несие беруші кепілге қойылған мүлікті сатып, қарызын өтей алады.
Жылжымалы мүлікті кепіл ретінде тіркеу қызметін ХҚКО немесе электронды үкімет порталы арқылы алуға болады. Аталған қызмет «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясында өтініш қабылданған сәттен бастап 2 жұмыс күні ішінде көрсетіледі.
ХҚКО-да қызмет алу үшін:
Айта кетейік, кепілді тіркеу Жылжымалы мүліктің кепіл тізіліміне енгізу арқылы жүзеге асырылады. Бұл тізілімде кепілге қойылған мүлік туралы ақпарат сақталады және оның бар-жоғын тексеруге мүмкіндік береді.
Жылжымалы мүлік кепілінің тізіліміндегі кепілден шығару кепіл ұстаушының өтініші негізінде жүргізіледі. Мемлекеттік тіркеу өтініш берушінің тіркеуші органға жүгінуінен кейін жүзеге асырылады.
Қазақстандық мектептердегі төртінші тоқсан 1 сәуірден 25 мамырға дейін жалғасады. Ұзақтығы 8 оқу аптасын құрайды. Сондай-ақ, 25 мамырда қорытындылар шығарылып, 2024-2025 оқу жылы аяқталады.