Байқау «Әдебиет», «Ғылым», «Дизайн және бейнелеу өнері», «Журналистика», «Классикалық музыка», «Қоғамдық қызмет», «Спорт», «Театр және кино», «Эстрада», «Халық шығармашылығы» атты 10 номинация бойынша өтеді.
Сыйлық алуға халықаралық және республикалық конкурстардың, фестивальдар мен түрлі шаралардың лауреаттары, республикалық және халықаралық деңгейлердегі спорттық жарыстардың жүлдегерлері мен жеңімпаздары, сондай-ақ қызметі инновациялық болып табылатын және тиісті сала мен тұтастай қоғамды дамытуға ықпал еткен Қазақстан Республикасының 35 жасқа дейінгі азаматтары үміткер бола алады.
«Дарын» жастар сыйлығын алуға кандидатураларды орталық, жергiлiктi және өзге де мемлекеттік органдар, қоғамдық бiрлестiктер және Қазақстан Республикасының аумағында тіркелген өзге де заңды тұлғалар жүргізеді және мынадай құжаттарды қағаз және электрондық түрде жібереді:
1) кандидаттың жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
2) осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша «Дарын» мемлекеттік жастар сыйлығын алуға арналған тіркеу өтінімі;
3) өтінішхат пен сыйлық алуға ізденушінің жетістіктері туралы анықтама;
4) марапаттау дипломдарының, грамоталардың, алғыс хаттардың көшірмелері (болған жағдайда);
5) кандидаттың немесе кандидат туралы мақалалардың, жарияланымдардың көшірмелері (болған жағдайда);
6) банктік шоттың болуы туралы анықтаманың көшірмесі;
7) кандидаттың жетістіктері туралы растайтын материалдар (болған жағдайда).
Жеңімпаздарға «Дарын мемлекеттік жастар сыйлығының лауреаты» атағы беріледі және олар дипломмен, төсбелгімен сондай-ақ қаржылай сыйлықпен марапатталады.
«Дарын» жастар сыйлығы 1992 жылы тағайындалған. Әр жылдары аталған сыйлықты түрлі саладағы 360-дан астам азамат иеленген болатын.
Конкурсқа қатысуға құжаттар 2025 жылғы 26 маусымнан 27 тамыз аралығында (қоса алғанда) Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігі (қағаз нұсқа) мына мекенжай бойынша: Астана қаласы, Мәңгілік ел даңғылы 8, «Министрліктер үйі» ғимаратының 14-кіреберісінде, ал (электрондық нұсқа) premiya.daryn@mki.gov.kz поштасы арқылы қабылданады.
Анықтама телефондары: 8 (7172) 74-05-25, 8 (7172) 74-18-43, 8 701 170 46 54 (жұмыс күндері, сағ. 9:00-ден 18:30-ға дейін).
Қытай халық республикасына ресми сапары барысында әкім Нариман Төреғалиев бастаған Батыс Қазақстан облысының делегациясы әлемдегі ірі көмір, жылу, электр және жел энергиясын өндіруші CHN ENERGY мемлекеттік корпорациясының халықаралық бөлімшесінің басшылығымен келіссөздер жүргізді. Кездесу нәтижесінде бірлескен жобаларды іске асыру бойынша үшжақты Жол картасына қол қою рәсімі өтті.
Бұл Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Тоқаевтың өңірлерге тікелей инвестициялар тарту, энергетикалық қауіпсіздікті күшейту және жетекші халықаралық серіктестердің қатысуымен жоғары технологиялық инфрақұрылымдық жобаларды жүзеге асыру жөніндегі стратегиялық тапсырмасын орындау бойынша маңызды қадам болды.
CHN Energy көмір өндіруден электр энергиясын өндіруге, химиялық өңдеуге, көлік пен логистикаға дейін бүкіл өнеркәсіптік циклді қамтиды. Топтың кешенді құрылымы ауқымды инвестициялық жобаларды толық жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Келіссөздер барысында тараптар энергетикалық нысандарды, соның ішінде «жасыл» генерация элементтері бар жобаларды салу және жаңа технологиялық шешімдерді Қазақстанда бейімдеу мәселелерін талқылады.
Қол қойылған жол картасы техникалық консультациялар жүргізуді, оңтайлы жер телімін таңдауды, алдын ала техникалық-экономикалық сараптаманы және ортақ қаржыландыру үлгілерін айқындауды көздейді.
Тараптар аталмыш жобаның Қытай елі үшін Батыс Қазақстан облысында инвестициялық жобаларды жүзеге асыру мүмкіндігін кеңейтетін пилоттық модельге айналады деген сенім білдірді. Бұл бағытта тұрақтылыққа, қауіпсіздікке және жаңа технологиялық дамуға басымдық берілмек.
Облыс әкімі әріптестіктің бұл түрі Мемлекет басшысы айқындаған энергетика және инвестициялық тарту саласындағы мемлекеттік саясаттың басымдықтарына толық сәйкес келетінін атап өтіп, өңір тарапынан жобаны толық әкімшілік және ұйымдастырушылық қолдауды қамтамасыз етуге дайын екенін білдірді.
Бұл кездесу Қазақстан Республикасының Қытай халық республикасындағы Елшілігінің қолдауымен ұйымдастырылды.
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының БҚО филиалы хабарлайды: 2025 жылдың 1 шілдесінен бастап кезекші кесте бойынша Орал қаласының Исатай-Махамбет көшесі, 84 мекенжайында орналасқан №2 ХҚКО жұмыс істейді.
Ал Орал қаласының Жамбыл көшесі, 81/2 мекенжайында орналасқан №1 ХҚКО қалыпты жұмыс кестесіне көшеді: жұмыс күндері сағат 9:00-ден 18:00-ге дейін, сенбі және жексенбі – демалыс күндері.
Еске сала кетейік, кезекші ХҚКО-лар дүйсенбі мен жұма аралығында сағат 9:00-ден 20:00-ге дейін үзіліссіз қабылдайды, ал сенбі күні – сағат 9:00-ден 13:00-ге дейін жұмыс істейді.
Айта кетейік, кезекші мамандандырылған ХҚКО мекенжайы өзгеріссіз қалады: Жәңгір хан көшесі, 160. Жұмыс күндері сағат 9:00-ден 18:00-ге дейін, үзіліссіз қызмет көрсетеді. Дайын құжаттарды беруді 9:00-20:00 аралығында, ал сенбі күні азаматтарды қабылдау – 9:00-ден 12:00-ге дейін, дайын құжат беруді 9:00-13:00 аралығында жүргізеді.
«Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы азаматтардың қажеттіліктеріне қарай мемлекеттік қызметтерді көрсету форматтарын үнемі жетілдіріп келеді. Солардың бірі – «Жеке менеджер» сервисі. Бұл қызмет арқылы сіз өзіңізге қолайлы уақытта және сізге ыңғайлы жерде мемлекеттік қызметке қол жеткізе аласыз. Ол үшін өтінім қалдыру жеткілікті – арнайы маман келіп, қажетті сұрақтарыңызды жұмыс немесе жеке істеріңізден қол үзбей-ақ шешуге көмектеседі.
Аталған қызмет әсіресе кішкентай баласы бар ата-аналарға, жұмыс кестесі тығыз азаматтарға, кәсіпкерлерге және денсаулығына байланысты қозғалысы шектеулі жандарға өте қолайлы, яғни Халыққа қызмет көрсету орталығына келуге мүмкіндігі жоқ азаматтардың барлығына арналған.
«Жеке менеджер» қызметі 2024 жылдан бастап іске қосылды және қазіргі таңда көптеген мемлекеттік қызметтерді үйде, кеңседе немесе сіз үшін ыңғайлы кез келген жерде алуға мүмкіндік береді. Тек жеке куәлік, төлқұжат, жүргізуші куәлігі мен көлік құралын тіркеу қызметтері бұл сервис арқылы көрсетілмейді. Қызмет көрсететін маман сіздің өтінішіңіздің негізінде, алдын ала келісілген уақытта келеді. Қызмет құны – 7190 теңге, оған ұйымдастыру мен жеткізу шығындары кіреді.
Қызметті пайдалану үшін Мемлекеттік корпорацияның ресми сайтына кіріп, «Жеке менеджер» бөліміндегі «Өтінім қалдыру» батырмасын басып, қажетті ақпаратты енгізу керек. Одан кейін «Азаматтарға арналған үкімет» мамандары сізбен хабарласып, келу уақытын нақтылайды. Сондай-ақ, өтінімді 1414 байланыс орталығы арқылы да беруге болады. Операторлар кеңес беріп болған соң, сізге сілтеме жазылған жеке SMS-хабарлама жіберіледі. Сілтемеге өтіп, өтінімді онлайн беруге болады.
Айта кетейік, Халыққа қызмет көрсету орталықтарының өзінде де «Жеке менеджер» сервисі қарастырылған. Бұл қызметті орталықта қолдансаңыз, сізге басымдығы бар талон беріледі. Одан кейін қызмет көрсету туралы келісімшарт жасалады. Бұл қызметтің құны – 5500 теңге. Сервис төлқұжат пен жеке куәлік рәсімдеуден басқа барлық мемлекеттік қызмет түрлерін қамтиды.
Мемлекеттік корпорация азаматтардың қажеттіліктерін ескеріп, мемлекеттік қызметтерді қолжетімді әрі ыңғайлы ету үшін жаңа сервистерді енгізуді жалғастыруда.
«Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы Халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесін ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің ақпараттық жүйесімен біріктірді. Бұл жүргізуші куәлігін алу кезінде 073/е үлгісіндегі жалған медициналық анықтама ұсыну мүмкіндігін жояды.
Енді азаматтарға «Жүргізуші куәлігін беру» мемлекеттік қызметін алу кезінде медициналық анықтаманы қағаз түрінде тапсырудың қажеті жоқ. Медициналық тексерудің нәтижесі автоматты түрде ИАЖ ХҚКО-ға келіп түседі. Бұл жаңашылдық өтініштердің қарау мерзімін жеделдетуге, жалған құжаттарды ұсыну жағдайларын болдырмауға және жүргізуші куәлігін алу рәсімінің ашықтығын арттыруға мүмкіндік береді.
Аталған бастама ауқымды цифрлық трансформацияның бір бөлігіне айналды және бұл мемлекеттік органдар арасындағы өзара іс-қимылды оңтайландыру арқылы мемлекеттік қызметтердің сапасы мен қолжетімділігін арттыруға бағытталған.
Айта кету керек, жүргізуші куәлігінің қолданылу мерзімі аяқталмай тұрып ауыстырылған жағдайда, медициналық тексеруден өту талап етілмейді. Сондай-ақ, психоневрологиялық және наркологиялық диспансерлерден анықтама ұсыну қажеттілігі жоқ.
2025 жылдың 30 мамыр күні Бокей ордасы ауданы, Сайқын ауылында «Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты» мемлекеттік мекемесінің ғимаратында «Халық заңгері» республикалық акциясы өткізілді. Аталған шараға аудан прокуратурасының прокуроры, полиция бөлімі бастығының орынбасары, жеке сот орындаушысы, нотариус және дербес бөлім қызметкерлері аудан тұрғындарына тегін заң көмектерін ұсынып, жүгінген мәселелеріне тиісті жауаптарын ұсынды
Дала өртінің алдын-алу және ауыздықтау бойынша облыстық жоспарға сәйкес Бөкей ордасы және Жәнібек аудандарының шекарасы аймағында өрт кезеңінде дайындықтың алдын-алу мақсатында оқу-жаттығу жиыны өткізілді. Шараға Бөкей ордасы ауданы тарапынан аудан әкімінің орынбасары К.Нұршинов, аудандық төтенше жағдайлар бөлімі, №19 өрт сөндіру бөлімі мен «Орда орман шаруашалылығы және жануарлар дүниесін қорғау мекемесінің» техникалары мен жеке құрамы қатысса, көршілес аудан тарапынан Жәнібек ауданы әкімінің орынбасары М.Бисенов, Ұзынкөл, Ақоба ауылдық округінің ерікті өрт сөндіру құрамы мен ТЖБ бөлімі және №21 өрт сөндіру бөлімі қатысты.
https://www.facebook.com/share/p/1C1Gyvkuds/
Қазақстан Республикасының Президенті Қ.Тоқаевтың 2022 жылдың 3 наурызындағы «Әкімдердің халықпен кездесулерін өткізу туралы» Жарлығына сай, бекітілген кесте бойынша жергілікті әкімдердің ауыл тұрғындарымен кездесулері жалғасуда. Ағымдығы жылдың 19 мамыр күні аудан орталығы Сайқын ауылында өткен кездесуге аудан әкімі Н.Даумов, аудандық мәслихат төрағасы Л.Қайырғалиева, жауапты мекеме басшылары, мәслихат депутаттары мен ауыл тұрғындары қатысты.
Кездесулерде аудан әкімі Нұрлыбек Даумов пен ауылдық округ әкімі Шыңғыс Абдуллин 2025 жылдың есепті кезеңінде өздеріне тиесілі әкімшілік-аумақтық бөліністің әлеуметтік-экономикалық дамуымен қатар, алда тұрған мақсат-міндеттері жөнінде тұрғындарды құлағдар етіп, кездесуге қатысушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап берді. Көтерілген сұрақтардың басым бөлігі жол, баспана, жер қатынастары мәселелері жайында болды.
Кездесу соңында аудан әкімі, аудандық мәслихат төрағасы мен депутаттары, құзырлы мекеме басшылары жеке мәселелері бойынша қабылдау өткізді.