ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі (бұдан әрі – Агенттік) азаматтардың өтініштері үшін жедел желі телефоны нөмірінің, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың өтініштері үшін кеңсе телефондары нөмірлерінің өзгергендігі туралы хабарлайды.
2020 жылғы 1 қазандағы жағдай бойынша Агенттіктің жедел желісіне 22,3 мыңнан аса қоңырау түсті.
Азаматтардың өтініштерін талдау азаматтардың карточкаларына әлеуметтік төлемді алуға кедергі келтіретін шектеулердің, кредиторлардың төлеу мерзімін кейінге қалдырудан бас тартуы, қарызды қайта құрылымдаудың, ағымдағы төлемдерді жүзеге асыру және төлеу мерзімін кейінге қалдыру салдарларын ескертудің қажеттілігі туралы кредиттік ұйымдарды хабарлар ету, коллекторлық агенттіктермен өзара іс-қимыл, Ипотекалық тұрғын үй қарыздарын/ипотекалық қарыздарды қайта қаржыландыру бағдарламасы шеңберінде қайта қаржыландырудың ең өзекті мәселелердің бірі екендігі көрсетті.
Қаржы реттеушісі 2020 жылғы 25 маусымда іске қосқан «Fingramota Online» мобильді қосымшасын азаматтар қыркүйек айында белсенді түрде қолданды. «Fingramota Online» - бұл Агенттіктің халықпен және бизнеспен қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғау, қаржылық және өзге де ұйымдардың қызметі және қаржылық сауаттылықты арттыру мәселелері бойынша өзара іс-қимыл етудің ыңғайлы құралы. Осы мессенджердің көмегімен Агенттікке 860-тан астам сауал келіп түскен, бұл халықпен және бизнес өкілдерімен кері байланысты нығайту үшін аса қажет көрсетіп отыр.
Азаматтар шағымдары мен өтініштерін Агенттіктің https://www.gov.kz/memleket/entities/ardfm?lang=ru сайтындағы кері байланыс нысаны арқылы немесе info@finreg.kz электрондық поштасы арқылы, сондай-ақ Агенттіктің азаматтардың және заңды тұлғалар өкілдерінің өтініштерін қарау тәртібіне сәйкес жазбаша жібере алады.