
Ақмола облысында көлік инфрақұрылымын жаңғырту жұмыстары жалғасуда, оған автомобиль жолдарын, жолаушы тасымалы мен теміржол вокзалдарын жаңарту кіреді.
Аймақтың жол желісі 7,9 мың км-ге жетеді, оның 2,3 мың км-і республикалық маңызы бар. 2025 жылы жолдарды дамытуға шамамен 130 млрд теңге бөлінді, бұл 900 км-ден астам жолды жаңартуға мүмкіндік береді. Жұмыстар республикалық бағыттарда, соның ішінде Астана – Қорғалжын, Көкшетау – Рузаевка, Макинск – Ақсу – Торғай, сондай-ақ жергілікті трассаларда жүргізілуде. 40 км-ге созылған Жақсы – Державинск проблемалық учаскесінің жөндеуі аяқталды, бұл жол он жылдан астам уақыт бойы автокөлік қатынасына қолайсыздық туғызған.
«Қалалардың шет аймақтарының әлеуметтік және инженерлік инфрақұрылымын дамыту» және «Ауыл – ел бесігі» мемлекеттік бағдарламалары аясында елді мекендердің, соның ішінде Көкшетау, Қосшы және өңірдің бірнеше ауылдарының көше-жол желісін жаңарту жұмыстары жалғасуда.
Жолаушы тасымалы да дамуда. Биыл 19 жаңа автобус сатып алынып, Көкшетау, Щучинск, Ақкөл қалаларына және қаларалық бағыттарға жіберілді. 2019 жылдан бері әлеуметтік маңызды маршруттардағы автобустардың 150 бірлігі жаңартылды, бұл парктың 74%-ын құрайды.
Аймақ елдегі ең ірі теміржол вокзалдарын реконструкциялау жобасын жүзеге асыруда – 16 нысан жаңартылуда. Макинск вокзалындағы жұмыстар аяқталуға жақын, ал Көкшетау мен Бурабай курортындағы вокзалдарда жұмыстардың 90%-ы орындалған. Кейбір ғимараттар ескіргендіктен, 1930–1950 жылдардағы құрылыстардың орнына қайта салынуда. Жоба «Қазақстан Темір Жолы» АҚ мен ҚР Көлік министрлігінің қолдауымен, облыс әкімдігімен бірлесіп жүзеге асырылуда.
Инфрақұрылымды жаңғырту жұмыстары келесі жылдары да жалғасады.