Өтініш берудің жолы бойынша ақпарат!
2021 жылғы 1 шілдеден бастап жеке және заңды тұлғалардың өтініштері мен өтініштеріне қатысты жаңа Кодекс күшіне енді. Осы Кодекс мемлекеттік органдардың ішкі әкімшілік рәсімдерін, әкімшілік рәсімдерді жүзеге асыруға байланысты қатынастарды, сондай-ақ әкімшілік сот ісін жүргізу тәртібін реттейді.
Осы Кодекспен реттелетін қатынастардың қатысушылары мемлекеттік органдар, әкімшілік органдар, лауазымды адамдар, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалар болып табылады. Кодекс 4-бөлімнен, 29-тараудан, 175-баптан тұрады. Кодекстің күшіне енуімен қолданыстағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы және "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" 2007 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасының заңдары күші жойылды.
Тиісінше, 1 шілдеден бастап жеке және заңды тұлғалардың өз өтініштері бойынша мемлекеттік органдарға өтініштері осы Кодекстің шеңберінде жүргізіледі. Кодекстің қолданысқа енгізілуімен барлық мемлекеттік органдарды "Е-Otinish" бірыңғай платформасында бірыңғай жүйеге енгізу бойынша жұмыс жүргізілді.
Кодекске сәйкес азаматтар өз сұрақтары, өтініштері бойынша қайда жүгінуі керек және қандай тәсілдермен?
Біріншіден, жеке тұлға немесе заңды тұлғаның өкілі тұрғылықты жері бойынша мемлекеттік органға немесе халыққа қызмет көрсету орталығына жүгінеді және өз мәселесін жеткізеді. Барлық мемлекеттік органдарда азаматтардың өтініштерімен жұмыс істеу үшін бекітілген қызметкерлер бар. Сонымен қатар, аудандық ХҚКО-да "Нәтиже" азаматтардың өтініштерін қабылдау орталығына 1 қызметкер бекітілді. Тиісінше, азамат жүгінген мемлекеттік органның немесе ХҚКО қызметкері "Е-Otinish" бірыңғай платформасы арқылы жүйеден бекітілген дайын жауапты іздейді. Және табылған жауап бойынша егжей-тегжейлі түсініктемелер жүргізеді. Егер азаматтың мәселесі бойынша жүйеде дайын жауап болмаса, жеке тұлға немесе заңды тұлғаның өкілі мәселе бойынша тиісті органға жазбаша өтінішпен жүгінуге құқылы.
Екіншіден, жеке тұлға немесе заңды тұлға өкілінің де Қазпошта қызметтерін пайдалана отырып, өз өтінімін жолдау мүмкіндігі бар. Бұл жағдайда тиісті органға келіп түскен өтініш жүйеге қызметкер арқылы енгізіледі.
Сонымен қатар, жаңа платформаның енгізілуіне байланысты өтініш беруші https://www.eotinish.gov.kz сілтеме бойынша жүйеге кіре отырып, республика деңгейіндегі кез келген органға жүгіне алады.
Тағы бір мүмкіндік, егер азаматтың өзіне түсінікті себептермен мемлекеттік органға, ХҚКО-ға немесе Қазпошта бөлімшесіне жүгінуге және жоғарыда көрсетілген сілтеме бойынша дербес компьютер арқылы өтініш беруге мүмкіндігі болмаса, яғни ұялы телефонға жүктелетін eGov mobile қосымшасы арқылы жіберу мүмкіндігі бар.