Меню

Страницы

Статья

2022 жылғы мемлекеттік қызметтер көрсету жөніндегі есеп

«Ақмола облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы» мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметі туралы есеп

 

  1. Жалпы ережелер

1) Қызмет көрсетушілер туралы мәлімет: «Ақмола облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы» мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Басқарма) Көкшетау қаласы, Абай к-сі, 89 үй, байланыс телефоны: 8 (7162) 25-10-40, 25-18-65, 25-26-39.

2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат:

мемлекеттік қызметтер саны - 4:

- «Басқару құқығына куәліктер беру өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді»;

- «Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішілік қалааралық) автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу үшін лицензия беру»;

- «Облыстық және аудандық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде жарнаманы тұрақты орналастыру объектілерінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орналастыруға рұқсат беру»;

- «Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша автомобильмен ауданаралық (қалааралық облысішілік), ауданішілік, қалалық (ауылдық) және қала маңындағы қатынастарда жолаушылар тасымалын жүзеге асыруға байланысты тасымалдаушының залалдарын субсидиялау»;

- «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны 1 қызмет.

- ЭҮП электронды түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны 3 қызмет.

- 4 Мемлекеттік қызметтің ішінде ақылы негізде 1 қызмет көрсетіледі.

2022 жылдың қорытындысы бойынша көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны 22 құрады: - Мемлекеттік корпорация арқылы - 17; - электрондық түрде - 5 (ЭҮП Ақпараттық жүйелер); - көрсетілетін қызметті беруші арқылы - 0 қызмет.

Басқармада «E-gov» өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы орнатылған.

3) Неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.

Неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік қызмет «Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішілік қалааралық) автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу үшін лицензия беру».

  1. Қызмет алушылармен жұмыс

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

Қызметтер көрсету тәртібін түсіндіретін ақпарат уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастырылған — www.gov.kz, порталда www.elicense.kz.. Instagram ресми бетінде https://instagram.com/upravlenie_avtodorog_aqmola және Facebook https://www.facebook.com/aqmoladorogi/ сондай-ақ басқармаға тікелей келген кезде. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны, сондай-ақ басқарманың байланыс нөмірлері: 8 (7162) 25-10-40, 25-18-65, 25-26-39. бойынша ұсынылуы мүмкін.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылаулар туралы ақпарат.

Бүгінгі таңда Ашық үкімет порталында қоғамдық талқылаулар қаралуда. Сонымен қатар, басқармамен 2022 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобалары әзірленбеген.

3) мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).

Мемлекеттік қызметтерді алу тәртібі мен мүмкіндіктері туралы ақпаратты БАҚ-та орналастыру боынша жұмыс жүргізілді (4 мақала, 4 тікелей эфир).

  1. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет.

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.

ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің 2019 жылғы 5 қарашадағы № 826 бұйрығына сәйкес «Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішілік қалааралық) және халықаралық қатынастарда автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу үшін лицензия беру» мемлекеттік қызметін көрсету мерзімі 15 жұмыс күнінен 5 жұмыс күніне қысқартылды, бұл өз кезегінде азаматтарға ыңғайлы болу үшін мемлекеттік қызметтерді алу мерзімдерінің қысқаруына әкелді.

2) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

Басқарманың мемлекеттік қызметтерді көрсетуге жауапты барлық қызметкерлері мемлекеттік қызметтер көрсету саласында біліктілікті арттыру курстарынан өтті (6 маман мемлекеттік қызмет көрсетеді, 2 маман оқудан өтті).

Сондай-ақ, «ҰАТ» АҚ қызметкерлерді мемлекеттік қызмет көрсету саласында жеке тәртіпте оқытуды тұрақты жүргізеді, қызметкерлер мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру курстарынан өтеді.

3) мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін нормативтік-құқықтық жетілдіру болып табылады.

Өнерге сәйкес «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі № 88-V Қазақстан Республикасының Заңының 13-і мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына бірыңғай талаптарды қамтамасыз ету үшін орталық мемлекеттік органдар Мемлекеттік қызметтер көрсету, оның ішінде Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелері, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың әкімдері көрсететін мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер.

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.

2022 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар келген жоқ.

2) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.

2022 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері көрсету мерзімдерін бұзу, мемлекеттік қызметтер көрсетуден негізсіз бас тарту және басқа да бұзушылықтар жоқ екенін көрсетті.

3) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг нәтижелері.

Басқарма көрсететін мемлекеттік қызметтердің қоғамдық мониторингі жүргізілген жоқ.

  1. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру.

Басқарма қызмет алушыларды мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттандыру мақсатында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпаратты стендте, Басқарманың ресми сайтында және Instagram парақшасында орналастырды, сондай-ақ сапаны ішкі бақылау жолымен Мемлекеттік қызметтер көрсету процесін жетілдіру, мемлекеттік қызметтер көрсету процестерінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған көпшілік іс-шараларды (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар) өткізу бойынша тұрақты негізде шаралар қабылдануда.

Дата публикации
13 февраля 2023
Дата обновления
13 февраля 2023
Тип

Сейчас читают

Ақпарат
28 февраля 2025
Мемлекеттік қызметтер бойынша 2024 жылғы есеп
Ақпарат
28 января 2025
Жол жөндеу және жол бойындағы қызмет көрсету инфрақұрылымын жаңғырту: 2025 жылы Ақмола облысындағы автокөлік жүргізушілерін не күтіп тұр
Ақпарат
23 января 2025
Транзиттік әлеуеттің дамуы

Социальные медиа

ГУ «Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Акмолинской области»

Меню подвал

Экран дикторы
ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметі
ҚР Президентінің жолдаулары
ҚР Мемлекеттік рәміздері
ҚР Премьер-Министрінің сайты
ҚР Президентінің сайты
Терминдер мен қысқартулар
Тұрақты даму мақсаттары
Цифрлық трансформация тұжырымдамасы