Мотоциклдер мен электр скутерлерді жүргізу ережелері

Мотоциклдер мен электр скутерлерді жүргізу ережелері

    Құрметті округ тұрғындары! Жол қозғалысы ережелері туралы тағы да еске саламыз. оның барлық мүшелерінің, соның ішінде жаяу жүргіншілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін жасалған. Оларды бұзу тек ақшалай айыппұл төлеуге әкеліп соқтырмайды, бірақ көбінесе мүлік пен адамдар зардап шегуі мүмкін жол-көлік оқиғаларымен аяқталады. Сондықтан жол қозғалысының барлық қатысушылары, соның ішінде жаяу жүргіншілер, электр скутерлері мен мопед жүргізушілері қауіпсіздік негіздерін және оларды елемегені үшін жазалау шараларын есте ұстауы керек.

Электр скутерлерге арналған ережелер

Мұндай электр скутерімен велосипед жолдарымен жүруге болады. Егер олар жоқ болса, онда жолдың оң жақ шеткі жолағы (арнайы жолақтар мен жол жиегін қоса алғанда), сондай – ақ тротуар бойымен, бірақ жаяу жүргіншілер режимінде-адамдар жақындаған кезде 6 км/сағ дейін баяулайды.Яғни, сіз велосипедпен жүре аласыз.

Сондай-ақ, электр скутерде болмайтынын есте ұстаған жөн:

бірге жүру-онда тек бір адам болуы керек;
жаяу жүргіншілер өткелдері мен қиылыстарынан өту – "зебра" немесе бағдаршам арқылы өту үшін асығу керек.

Бұл бұзушылықтар мопедтегі бұзушылықтарға ұқсас айыппұлдармен жалғасуы мүмкін.

Сондай-ақ, қазіргі уақытта қазақстандықтар жалға алынған электр скутерді дұрыс қоймағаны үшін айыппұл алу қаупі бар.

Жылдам электр скутерлеріне арналған ережелер

Егер электр скутердің максималды жылдамдығы 25 км/сағ-тан асса (бірақ 50 км/сағ белгісіне дейін), онда мұндай Скутер Кеден одағының "Доңғалақты көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы"техрегламентіне сәйкес L санатына жатады. Оның жүргізушілері болуы керек-отыру, бұрылыс сигналдары және олар мопедтер сияқты қозғала алады. Яғни, тротуарларға кіруге тыйым салынады. 50 км / сағ жылдам құрылғылар үшін жүргізуші куәлігін алу талабын енгізуге болады.

Мотоцикл ережелері

"Жол қозғалысы туралы" Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 17 сәуірдегі № 194-V Заңының (бұдан әрі - Заң) 1 – бабының 42) тармақшасына сәйкес мотоцикл-қозғалтқышы бар, бүйірлік тіркемесі бар немесе онсыз екі доңғалақты механикалық көлік құралы. Мотоциклдерге салмағы жүктемесіз төрт жүз килограмнан аспайтын үш және төрт доңғалақты көлік құралдары, цилиндр көлемі елу текше сантиметрден асатын скутерлер және ұқсас сипаттамалары бар басқа да көлік құралдары теңестіріледі. Заңның 73-бабы 1-тармағының 10) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасында басқаруға арнаулы құқық (бұдан әрі – көлік құралдарын басқару құқығы)берілетін көлік құралдарының мынадай санаттары және оларға кіретін кіші санаттары белгіленеді:

"А1" кіші санаты – ішкі жану қозғалтқышының жұмыс көлемі жүз жиырма бес текше сантиметрден аспайтын және максималды қуаты он бір киловаттан аспайтын, сағатына елу километрден астам ең жоғары конструктивтік жылдамдығы бар мотоциклдер, трициклдер, квадроциклдер және мопедтер.

Сонымен қатар, Заңның 73-бабының 8-тармағына сәйкес "А" санатындағы көлік құралдарын басқару құқығына арналған ұлттық жүргізуші куәлігі "а 1" кіші санатындағы және "В1" кіші санатындағы мотоциклге мінетін немесе мотоцикл үлгісіндегі рульмен, "В" санатындағы көлік құралдарын басқару құқығын "В1" кіші санатындағы көлік құралдарын басқару құқығын растайды ("С" санаты - "С1" кіші санаты, "D" санаты – "D1" кіші санаты, "СЕ" санаты – "С1Е" кіші санаты, "DE" санаты – "D1E"кіші санаты.

Сонымен қатар, пп сәйкес.7) "Қазақстан Республикасының Ішкі істер органдары туралы" 2014 жылғы 23 сәуірдегі № 199-V Заңның 6-бабы 1-тармағы, ішкі істер органдары өз құзыреті шегінде жүргізуші куәліктерін беруді, Көлік құралдарын сәйкестендіру нөмірі бойынша мемлекеттік тіркеуді және оларды есепке алуды жүзеге асыруға міндетті.