Хабарландыру

Хабарландыру

Құрметті азаматтар!

 

Мемлекеттік органдардың жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимылының маңызды құралдарының бірі өтініштер болып қала береді. Бұл өтініштер жеке және заңды тұлғалардың өз құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қорғаудың маңызды институттарының бірі ретінде қарастырылуы керек. Азаматтардың өтініштері "кері байланыс", болып жатқан оқиғалар, процестер туралы өз пікірін білдіру, жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу және өздерінің өзге де құқықтары мен мүдделерін іске асыру мүмкіндігі болып табылады.

Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қараудың Әкімшілік рәсімдері нақты регламенттелген және біріздендірілген.

Азаматтардың тікелей және өз өкілдері арқылы жүгіну, жеке өзі жүгіну, сондай-ақ Ақмола облысы Атбасар ауданы әкімінің аппаратына жеке және ұжымдық өтініштер жіберу құқығы мынадай жолдармен іске асырылады:

  1. Атбасар қаласы, Уәлиханов көшесі, 9 мекенжайы бойынша аудан әкімі аппаратының кеңсесіне жазбаша өтініш беру
  2. Жазбаша өтінішті "Қазпошта"АҚ пошта байланысы арқылы тапсыру.
  3. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы жүзеге асыратын аудио - және бейне ақпарат алмасу және бейне форматтағы бейнеөтініш мүмкіндігімен нақты уақыт режимінде бірнеше қашықтағы абоненттердің интерактивті өзара іс-қимылы үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, бейнеконференцбайланыс арқылы жүгіну.
  4. Электрондық өтінішті барлық e-otinish өтініштерін қабылдау мен өңдеудің бірыңғай платформасы арқылы жіберу.
  5. Ақмола облысы Атбасар ауданының ресми интернет-ресурсы арқылы өтініш.
  6. 8 (71643) 2-43-05 телефоны бойынша жеке қабылдауға жазылыңыз.

 

Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексі.

 

62-баптың 1-тармағының 1-тармақшасына сәйкес әкімшілік рәсімді қозғаудың негіздерінің бірі өтініш болып табылады

 

Өтінішке қойылатын жалпы талаптар (63-бап)

  1. Ауызша нысанда берілген өтінішті өтінішті қабылдаған лауазымды адам немесе әкімшілік органның қызметкері жеке хаттамаға енгізеді.
  2. Жазбаша (қағаз және (немесе) электрондық) нысанда берілген өтініште хаттамада:

      1) жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (егер ол жеке басты куәландыратын құжатта көрсетілсе), жеке сәйкестендіру нөмірі (ол болған кезде), жеке тұлғаның пошталық мекенжайы не заңды тұлғаның атауы, пошталық мекенжайы, бизнес-сәйкестендіру нөмірі (ол болған кезде);

      2) өтініш берілетін әкімшілік органның, лауазымды адамның атауы;

      3) өтініштің мәні;

       4) өтініш берілген күн;

      5) өтініш берушінің немесе оның өкілінің қолы;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де мәліметтерді қамтиды.

  1. Егер Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес әкімшілік рәсім ақылы негізде жүзеге асырылса, өтініш беруші төлемді растайтын құжатты ұсынуы тиіс.

 

Өтініш негізінде қозғалған әкімшілік рәсімнің мерзімдері (76-бап)

  1. Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, өтініш негізінде қозғалған әкімшілік рәсімнің мерзімі өтініш келіп түскен күннен бастап он бес жұмыс күнін құрайды.
  2. Өтініш негізінде қозғалған әкімшілік рәсімнің мерзімі ол қозғалған сәттен бастап есептеледі.
  3. Өтініш негізінде қозғалған әкімшілік рәсімнің мерзімі әкімшілік орган басшысының немесе оның орынбасарының дәлелді шешімімен ақылға қонымды мерзімге, бірақ әкімшілік істі дұрыс қарау үшін маңызы бар нақты мән-жайларды белгілеу қажеттілігіне байланысты екі айдан аспайтын мерзімге ұзартылуы мүмкін, бұл туралы әкімшілік рәсімге қатысушыға мерзім ұзартылған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде хабарланады.
  4. Әкімшілік рәсімнің мерзімін негізсіз ұзартқаны үшін шешім қабылдауға уәкілетті адам Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес тәртіптік және өзге де жауаптылықта болады.

 

Тыңдау (73-бап)

 

  1. Әкімшілік орган, лауазымды адам әкімшілік рәсімге қатысушыға әкімшілік іс бойынша алдын ала шешімге өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беруге міндетті, ол туралы әкімшілік рәсімге қатысушыға алдын ала, бірақ әкімшілік акт қабылданғанға дейін үш жұмыс күнінен кешіктірмей хабарланады.

      Тыңдау келесі жолдармен жүзеге асырылуы мүмкін:

      1) әкімшілік рәсімге қатысушыны әкімшілік іс бойынша, оның ішінде бейнеконференцбайланыс немесе өзге де коммуникация құралдары арқылы тыңдауға шақыру;

      2) Ақпараттық жүйелерді пайдалану;

      3) әкімшілік рәсімге қатысушыға өз ұстанымын баяндауға мүмкіндік беретін байланыстың өзге де тәсілдерін қамтиды.

  1. Осы баптың бірінші бөлігінің ережелері, егер:

      1) әкімшілік орган, лауазымды адам басқа адамдардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қозғамайтын қолайлы әкімшілік актіні қабылдайды;

      2) атқарушылық іс жүргізу жүзеге асырылады;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасында әкімшілік рәсімді жүзеге асыру үшін үш күннен кем мерзім белгіленген;

      4) азаматтар мен заңды тұлғалардың құқықтарын, бостандықтарын, қоғамдық және (немесе) мемлекеттік мүдделерді қорғау мақсатында әкімшілік актіні дереу қабылдау талап етіледі;

      5) бұл туралы әкімшілік рәсімге қатысушы өтініш жасайды;

      6) жеңілдетілген әкімшілік рәсім жүзеге асырылады;

      7) әкімшілік іс бойынша шешім автоматтандырылған процесті жүзеге асыру кезінде қабылданады, бұл ретте әкімшілік органға, лауазымды адамға әкімшілік қалау берілмейді.

      Осы бөлімнің 4) тармақшасында белгіленген жағдайда әкімшілік орган, лауазымды адам әкімшілік актіде тыңдау жүргізілмеген дәлелдерді көрсетуге міндетті.

  1. Әкімшілік рәсімге қатысушы әкімшілік іс бойынша алдын ала шешімді алған күннен бастап екі жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде ұсынуға немесе қарсылық білдіруге құқылы.
  2. Әкімшілік рәсімге қатысушы өзінің қарсылығын ауызша білдірген жағдайда әкімшілік орган, лауазымды адам тыңдау хаттамасын жүргізеді.

 

Шағымдану тәртібі (91-бап)

 

Әкімшілік рәсімге қатысушы әкімшілік актіні қабылдауға байланысты емес әкімшілік актіге, әкімшілік әрекетке (әрекетсіздікке) әкімшілік (сотқа дейінгі) тәртіппен шағымдануға құқылы.

      Осы Кодексте көзделген жағдайларда әкімшілік рәсімге қатысушы әкімшілік актіні қабылдауға байланысты әкімшілік әрекетке (әрекетсіздікке) шағымдануға құқылы.

Шағым әкімшілік органға, әкімшілік актісі, әкімшілік әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адамға беріледі.

      Әкімшілік орган, әкімшілік актісіне, әкімшілік әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адам шағым түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте, әкімшілік актісіне, әкімшілік әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын әкімшілік орган, лауазымды адам, егер ол үш жұмыс күні ішінде қолайлы әкімшілік актіні қабылдаса, шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын әкімшілік әрекетті жасаса, шағымды қарайтын органға шағым жібермеуге құқылы.

Жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам болмаған жағдайда әкімшілік актіге, әкімшілік әрекетке (әрекетсіздікке) сотта шағым жасалуы мүмкін, бұл туралы Әкімшілік іс бойынша шешім қабылдау кезінде әкімшілік актісіне, әкімшілік әрекетке (әрекетсіздікке) шағым жасалатын әкімшілік орган әкімшілік рәсімге қатысушыға хабарлайды.

Шағымды қарау мерзімі шағым түскен күннен бастап жиырма жұмыс күнін құрайды.

 

Жеке тұлғаларды және заңды тұлғалар өкілдерін жеке қабылдау

(90-бап)

  1. Мемлекеттік органдардың, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының басшылары және олардың орынбасарлары тиісті мемлекеттік органның басшысы бекітетін қабылдау кестесіне сәйкес айына кемінде бір рет азаматтар мен заңды тұлғалардың өкілдерін, оның ішінде осы органдардың қызметкерлерін жеке қабылдауға міндетті.
  2. Қабылдау жұмыс орны бойынша белгіленген және жеке және заңды тұлғалардың назарына жеткізілген күндер мен сағаттарда жүргізілуі тиіс.
  3. Егер өтінішті лауазымды адам қабылдау кезінде шеше алмаса, ол жазбаша нысанда баяндалады және онымен жазбаша өтініш ретінде жұмыс жүргізіледі.