Алматы облысында «Жетіген» көлік-логистикалық орталығы ашылды

Алматы облысында «Жетіген» көлік-логистикалық орталығы ашылды

Өткен жылы Алматы облысы бөлінгеннен кейін "Жетіген"көлік-логистикалық орталығын (КЛО) құру жобасы басталды. Нысан "ҚТЖ" ҰК" АҚ темір жолдар желісі бойынша Қытаймен Халықаралық шекараға жақын орналасуының арқасында жүк тасымалы үшін неғұрлым тиімді көліктік және логистикалық инфрақұрылымды қамтамасыз етуге қабілетті.

Бөлінгеннен кейінгі мерейтойға бірінші кезек іске қосылды, оның артықшылығы 24/7 қағидаты бойынша тәулік бойы терминал қызметтеріне қол жеткізу болып табылады.
"Жетіген" көлік-логистикалық орталығы ең алдымен Қазақстан Республикасының көлік-логистикалық инфрақұрылымын қамтамасыз ету және жетілдіру, сондай-ақ үздік әлемдік кейстер тәжірибесін пайдалана отырып, ақпараттық қызметтер мен электрондық құжат айналымының толық кешені бар автомобиль, теміржол және теңіз тасымалдарын қоса алғанда, Көлік қызметтерінің әртүрлі түрлері бар мультимодальды көлік шешімдерін нарыққа ұсыну мақсатына ие.

Кәсіпорынның басымдығы Қазақстанның басқа өңірлері мен жақын маңдағы ТМД, Оңтүстік-Шығыс Азия және Таяу Шығыс елдері үшін қолжетімділіктің жоғары деңгейіне қол жеткізу болып табылады. Осылайша, "Жетіген" көлік-логистикалық орталығы экономиканың дамуына және Қазақстанның әлемдік экономикадағы бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ете отырып, өңірлік және халықаралық көлік қатынасында маңызды рөл атқарады.

Өз кезегінде Алматы облысының әкімі Марат Сұлтанғазиев бұл іс-шара логистика саласындағы ынтымақтастықты одан әрі нығайту мен дамыту жолындағы маңызды оқиға болатынына сенім білдірді.

"Бүгінгі таңда облыс бүкіл әлем бойынша 100-ге жуық елмен сауда ынтымақтастығын жүргізуде. 2022 жылы тауар айналымы 3,3 миллиард АҚШ долларын құрады, оның ішінде экспорт - 307 миллион АҚШ доллары және импорт - 2,9 миллиард АҚШ доллары. Өткен жылы теміржол жүк тасымалының көлемі жалпы сомасы 17,5 миллиард теңгеге 5,5 миллион тоннадан асты. Облыста көлік және логистика саласында 52 мыңнан астам адам жұмыспен қамтылған. Өңіраралық ынтымақтастықтың қазіргі әлеуетін ескере отырып, бүгінгі кездесу біздің өзара іс - қимылымыздың көкжиегін кеңейтіп, жаңа өткізу нарықтарын, сенімді жеткізушілер мен серіктестерді табуға мүмкіндік беретініне сенімдімін", - деді ол.

Айта кету керек, терминал орнын таңдау жүк жұмысының едәуір көлемін шамадан тыс жүктелген Алматы көлік торабынан тыс шығару қажеттілігіне байланысты, бұл да әлемдік тренд, сондай-ақ экологиялық тұрғыдан ең қолайлы болып табылады.

Жүк жұмыстарының арқасында қала шекарасынан кептелістер айтарлықтай азаяды және қала шеңберіндегі жолдар түсіріледі, бұл өз кезегінде экологияның жақсаруына ықпал етеді.

"Қазақстан-көлік дәліздерін және жүктерді өңдеу мүмкіндіктерін дамыту арқылы Оңтүстік-Шығыс Азия елдерімен тауар айналымын ұлғайту әлеуеті жоғары ел. "Жетіген" КЛО Қытай - Қазақстан шекаралық өткелдері үшін тірек тыл терминалы болады және олардың өткізу қабілетін арттырады деп үміттенеміз, бұл өз кезегінде біздің экономикамызға стратегиялық үлес қосады", - деп түсіндірді "Исткомтранс" ЖШС Бас директоры Алмас Абайдельдинов.

Кәсіпорынның "индустриялық аймақ" аумағын дамыту жөніндегі жоспарлары құрама жем және май зауыттары, минералды тыңайтқыштарды сақтау және дайындау кешендері сияқты объектілердің құрылысымен байланысты екенін атап өткен жөн. "Жетіген" көлік-логистикалық орталығының даму кезеңдерінің бірінде "Build-to-Suit" қағидаты бойынша 50 мың шаршы метрге дейін "А" класты қойма кешендерін салу жоспарланған.
Осылайша, "Жетіген" КЛО тұтастай алғанда көлік-логистика саласын дамытудың және қазақстандық нарықтың бәсекеге қабілеттілігін арттырудың инфрақұрылымдық драйверіне айналады.

Айта кету керек, Ұйғыр ауданында қоймалары, әкімшілік ғимараттары және жол бойындағы сервис объектілері бар "Қалжат" көлік-логистикалық орталығын іске асыру жоспарланған. Облыстың трансконтинентальдық дәліз жолында тиімді көліктік-логистикалық орналасуы өңірге 3 183 миллион адам әлеуеті бар Еуразиялық экономикалық одақтың (ЕАЭО) нарықтарына қол жеткізуге мүмкіндік береді және көліктік логистиканы дамытудың басымдығын айқындайды. Сонымен қатар, Үкімет қаулысымен ауданы 30 мың гектар "G4 City" арнайы экономикалық аймағы құрылды. АЭА Алматы қаласының солтүстігінде А3 (Алматы-Қонаев) 68 шақырымдық тас жолының бойында орналасқан, оның аумағында өңдеу өнеркәсібі, құрылыс және логистика саласындағы қызметтің 16 басым түрін ескере отырып, арнайы құқықтық режим белгіленеді.