Алматы қаласын Цифрландыру басқармасы 2021 жылы көрсетілген мемлекеттік қызметтер туралы есебін дайындады.

Мемлекеттік қызметтер Тізіліміне сәйкес, 2021 жылы Алматы қаласының жергілікті атқарушы органдары үшін 165 Мемлекеттік қызмет түрі қарастырылған, оның ішінде:

  • 154 қызмет түрі «электрондық үкімет порталы» арқылы қолжетімді; (оның ішінде 85 қызмет түрі «баламалы» негізде әкімдіктің құрылымдық бөлімшелері арқылы қолжетімді).

  • Қызметтердің 9 түрі – баламасыз «қағаз»;

  • 2 қызмет түрі – «бір өтініш» қағидаты бойынша көрсетілетін қағаз.

Сондай-ақ, әкімдіктің мемлекеттік қызметтері басқармалардың сайттары мен ақпараттық жүйелері арқылы көрсетіледі (balabaqsha.open-almaty.kz, bilimalmaty.kz ақпараттық жүйесі, «Дамумед» медициналық ақпараттық жүйесі, «InfoLab» ақпараттық жүйесі, автоматты диспетчерлік ақпараттық жүйесі, «емдеуге жатқызу бюросы» порталы және т.б.) кіреді.

Төмендегі диаграммада көрсетілген мемлекеттік қызметтер санының тоқсан сайынғы өзгерісі көрсетілген (басқармалар қызметінің салалары бойынша). Диаграмманың деректері бойынша Алматы қаласының кейбір басқармалары ұсынатын белгілі бір маусымдық қызметтерді қоспағанда, II, III және IV тоқсанда көрсетілген қызметтер санындағы айырмашылық 10%-дан аспайды деп қорытынды жасауға болады. 

Энерготиімділік және инфрақұрылымдық даму басқармасы 2021 жылдың III тоқсанында тек 1 Мемлекеттік қызмет көрсетеді.

Төмендегі кестеде көрсетілетін қызметті алушылардың (Алматы қаласы тұрғындарының) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді электрондық немесе қағаз түрінде, Алматы қаласының әрбір басқармасының қызмет салалары бойынша алу жөніндегі қалауларының арақатынасы көрсетілген.