Қазіргі уақытта әлемде төртінші технологиялық революция жүріп жатыр: ақпараттың қарқынды ағындары, жоғары технологиялық инновациялар мен әзірлемелер біздің өміріміздің барлық салаларын өзгертеді. Қоғамның сұраныстары, жеке тұлғаның мүдделері де өзгеруде.
Робототехника, құрастыру, бағдарламалау, модельдеу, 3D-жобалау және т.б. – міне, енді бүкіл әлемнің қазіргі оқушыларын қызықтыратын нәрсе осы. Осы мүдделерді іске асыру үшін күрделі Дағдылар мен құзыреттер қажет. Білім және білу ғана емес, сонымен қатар зерттеу және ойлап табу маңызды. Ғылым, математика, технология және инженерия сияқты негізгі академиялық салаларда бір уақытта Даму қажет, оларды бір сөзбен біріктіруге болады – STEM (science, technology, engineering and mathematics).
STEM-бұл оқытудың интеграцияланған тәсілі, оның аясында академиялық ғылыми-техникалық ұғымдар нақты өмір контекстінде зерттеледі.
Бұл тәсілдің мақсаты-әлемдік экономикада STEM-сауаттылық пен бәсекеге қабілеттіліктің дамуына ықпал ететін мектеп, қоғам, жұмыс және бүкіл әлем арасында тұрақты байланыс орнату (Tsupros, 2009).
Бостандық ауданы "№105 Ораз Жандосов атындағы Гимназия "КММ базасында " Steam технологиясын оқу процесіне енгізу» тақырыбында семинар өтті.
Семинар жұмысына Бостандық ауданы мектептерінің мұғалімдері қатысты.
STEAM күші қандай
Steam аббревиатурасы (science-ғылым, technology – технология, engineering – инжиниринг, arts and math – өнер және математика) осы ғылымдар бойынша білім алуды да, оларды практикада қолдану қабілетін де білдіреді.
STEM тәсілінің арқасында балалар бірден бірнеше пәндік салада дами алады – информатика, физика, технология, инженерия және математика, зерттелетін, кейде скучно, теорияның қолданбалы сипаты бар екенін түсінеді. Мысалы, LEGO Education білім беру шешімдері – әлемге әйгілі LEGO компаниялар тобының бөлігі – STEM-құзыреттер мен дағдыларды дамытуға бағытталған: ғылыми-зерттеу, инженерлік-техникалық, математикалық және жобалау.