БЖЗҚ-ның цифрлық форматтағы қызметтер саны артып келеді

БЖЗҚ-ның цифрлық форматтағы қызметтер саны артып келеді

Соңғы жылдары салымшылардың БЖЗҚ цифрлық форматта көрсететін қызметтерге қызығушылығының айтарлықтай өсуі байқалады. Маңызды аспект-мұндай қызметтердің 7/24 режимінде болуы.

01.01.2025-31.05.2025 жылдар аралығында Қор халыққа шамамен 22,6 млн қызмет көрсетті. Олардың жалпы санының 11,8 миллионнан астамы электронды түрде берілді, ал 10,2 миллионнан астамы автоматты түрде берілді. Осылайша, автоматты, электронды және қашықтықтан ұсынылатын қызметтердің үлесі жалпы санның 98,2% құрады. 412,3 мыңға жуық қызмет жеке көрсетілді, оның ішінде 403,5 мыңнан астамы тікелей Қордың кеңселерінде көрсетілді.

Естеріңізге сала кетейік, БЖЗҚ-дағы барлық зейнетақы шоттары бірінші жарна түскен кезде автоматты түрде ашылады. "Балаларға көмек көрсетудің Ұлттық қоры" бағдарламасының қатысушыларына нысаналы талаптар мен нысаналы жинақтар да автоматты түрде есептеледі.

Жалпы, есепті кезеңде зейнетақы жарналарының барлық түрлері үшін автоматты түрде ашылған жеке зейнетақы жинақтау шоттарының (IPSA) жалпы саны, соның ішінде шартты зейнетақы жинақтау шоттары (жұмыс берушінің ECPC аударымы нәтижесінде ашылған NPSA) және нысаналы жинақ шоттары (TSA, шеңберінде балаларға көмек көрсетудің Ұлттық қорының бағдарламасы) 810,3 мың құрады.

Ең танымал қызмет әлі күнге дейін жеке зейнетақы шоттарынан, шартты зейнетақы шоттарынан (NPSA) және мақсатты жинақ шоттарынан (TSA) үзінді көшірмелер алу болып табылады. Жыл басынан бері IPSA, NPSA және TSA-дан шамамен 12,9 миллион үзінді шығарылды, оның 10,8 миллионнан астамы электронды түрде және 1,7 миллионнан астамы автоматты түрде шығарылды. БЖЗҚ Жеке кабинет арқылы шоттардың жай-күйі туралы ақпарат алу өзінің зейнетақы жинақтарын бақылаудың неғұрлым ыңғайлы, сенімді және жедел тәсілі болып табылатынын еске салады. Қызмет тәулік бойы онлайн режимінде жұмыс істейді (24/7), бұл сізге кез келген уақытта және әлемнің кез келген нүктесінен өзекті ақпаратты алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ шоттардың жай-күйі туралы ақпарат БЖЗҚ сайтындағы жеке кабинет арқылы ғана емес, портал арқылы да қолжетімді egov.kz немесе "электрондық үкімет" мобильді қосымшасы. Бұл бірыңғай платформалар арқылы мемлекеттік қызметтермен өзара әрекеттесуді қалайтын пайдаланушылар үшін қосымша ыңғайлылықты қамтамасыз етеді. БЖЗҚ 2025 жылдан бастап жыл сайынғы автоматты түрде пошта арқылы жіберу тоқтатылатынын атап өтті. Бұл ретте зейнетақы жинақтарының жай-күйі туралы ақпаратты "БЖЗҚ"АҚ-ға тиісті сұрау салу арқылы пошта арқылы алуға болады.

Веб-сайтта және мобильді қосымшада жеке кабинеттен үзінді көшірме алудан басқа, салымшылар (пайда алушылар) өз деректемелеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу, шоттардың бар екендігі туралы анықтама алу, байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы өтініш беру сияқты Қызметтерді пайдалану мүмкіндігіне ие. белгісіз мерзім немесе ерікті зейнетақы жарналары үшін, инвестициялық портфельді басқарушыға (IPM)жинақтаудың бір бөлігін төлеуге өтінімнің мәртебесін қадағалау, аудару, әлемнің кез келген нүктесінде 24/7 режимінде зейнетақы калькуляторы және т.б. көмегімен болашақ зейнетақыны болжау.

2025 жылдың қаңтар-мамыр айларында деректемелерді өзгертуге 59,9 мыңнан астам өтініш қабылданды, оның 56,3 мыңнан астамы Қордың кеңселерінде берілді.

БЖЗҚ мамандарына қандай да бір қызметке жүгінсек, салымшылар, әдетте, жинақтарды қалыптастыру бойынша қосымша кеңестер мен ұсынымдар алады. Ақпараттық-түсіндіру жұмыстары аясында 21,0 мыңға жуық көшпелі презентациялар өткізілді, оларға 439,8 мыңға жуық адам қатысты. БЖЗҚ есептері негізінде БАҚ-та орналастырылған материалдар саны 18,8 мыңнан асты.

Кері байланыс арналары арқылы демеушілер мен бенефициарлардан алынған сұраулар саны 240,7 мыңнан асты.

Кез келген компания кеңсеге барып жинақтаушы зейнетақы жүйесі бойынша презентация мен кеңес алуға өтініш бере алатынын еске саламыз, ол үшін сізге 1418 нөмірі бойынша колл-орталыққа қоңырау шалу немесе Қордың веб-сайты немесе мобильді қосымша арқылы хабарласу жеткілікті.

 


БЖЗҚ-ның консультациялық қызметтерін мессенджерлер (WhatsApp және Viber чат-боты мекен-жайы бойынша) арқылы алуға болады+7 777 000 14 18), 1418 нөмірі бойынша колл-орталық (Қазақстан шегінде қоңырау шалу тегін), корпоративтік сайтта enpf.kz Instagram, Facebook, ВКонтакте, Telegram әлеуметтік желілеріндегі БЖЗҚ ресми парақшаларында, Сыныптастар.

 


БЖЗҚ 2013 жылғы 22 тамызда "МЖЗҚ АӨФ" АҚ базасында құрылды. БЖЗҚ-ның құрылтайшысы және акционері "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті"мемлекеттік мекемесі атынан Қазақстан Республикасының Үкіметі болып табылады. БЖЗҚ зейнетақы активтерін сенімгерлік басқаруды Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жүзеге асырады. Зейнетақы заңнамасына сәйкес БЖЗҚ міндетті зейнетақы жарналарын, жұмыс берушінің міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, ерікті зейнетақы жарналарын тартады, сондай-ақ жұмыс беруші аударған кепілдік берілген депозит бойынша кепілдік берілген өтемнің талап етілмеген сомасы есебінен қалыптастырылған ерікті зейнетақы жарналарын есепке алуды және есепке алуды жүзеге асырады. салымдарға міндетті кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйым "Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінде орналастырылған салымдарға міндетті кепілдік беру туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес зейнетақы төлемдерін жүзеге асыруды қамтамасыз етеді. Қор сондай-ақ нысаналы активтер мен нысаналы қажеттіліктерді есепке алуды, нысаналы жинақ шоттарына нысаналы жинақтарды (TS) есепке алуды және есепке алуды, оларды алушыларға банк шоттарына TS төлемдерін, ұлттық заңнама шеңберінде Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен TS қайтаруды есепке алуды жүзеге асырады. Балаларға көмек Қорының бағдарламасы (толығырақ www.enpf.Қазақстан)